بازی فکری جنگولک برند نهالک

بازی فکری جنگولک برند نهالک

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 490 گرم
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 3 تا 7 نفر
  • محتویات بازی: 7 کارت گرد حیوانات 1 کارت گرد جنگولک 49 کارت اجزای حیوانات 100 ژتون رنگی 7 کارت گردباد دفترچه راهنمای بازی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
0
94,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سال‌ها سال پیش، دسته‌ای از موجودات فضایی به زمین آمدند و در اینجا مأموریتی سرّی انجام دادند. آخرین مرحله‌ی مأموریتشان برگرداندن اجزایی از چند حیوان بود که با خود برده بودند؛ اما وزیدن هر چند وقت یکبار گردباد کار را برایشان سخت دشوار می‌کرد! در بازی جنگولک شما در نقش این موجودات فضایی تلاش می‌کنید به سرعت و پیش از وزیدن گردباد، اجزا را جمع کنید. این بازی شامل ۷ کارت هم‌گروهی (۳ جفت کارت مشترک و یک کارت رییس)، ۸ کارت گِرد، ۴۹ کارت اجزای حیوانات، ۱۰۰ ژتون رنگی، ۷ کارت گردباد و راهنمای بازی است. جنگولک علاوه بر فراهم کردن فرصتی برای یک بازی شاد و پر هیجانِ دورِهمی، مهارت‌هایی همچون قدرت ارتباط با دیگران، تصمیم‌گیری، سرعت عمل، دقت و تمرکز را افزایش می‌دهد.

محصولات مرتبط

بازی فکری جنگولک یک بازی رومیزی گروهی برای افراد بالای 8 سال می باشد .این بازی در گروه های 3 تا 7 نفره انجام می شود و مدت زمان بازی 20 دقیقه است .
روش بازی بازی فکری جنگولک:

کارت های حیوانات و کارت های گرد ” جنگولک” رابه شکل دایره برروی میز بچینید و از روی دسته کارت های باقی مانده اجزای حیوانات ، یک سری کارت را روی میز به ترتیب راهنمای بازی قرار دهید .

کارت های اجزای حیوانات را همه با هم همزمان به رو برگردانید . بازی بدون رعایت نوبت ادامه پیدامی کند. هر بار می توانید با گذاشتن یک کارت در دست تان به روی میز یک کارت را بردارید.سعی کنید 5 کارت مشابه را جمع کنید . نیازی نیست تا منتظر بازی دیگزان باشید ، فقط تند تند کارت ها را جابجا کنید . هر وقت 5 کارت را کامل کردید طوری که دیگران متوجه نشوند به هم گروه تان اطلاع دهید که اجزای کدام حیوان را جمع کردید ، مثلا برای نشان دادن خرگوش می توانید خنده خرگوش را از روی کارت تقلید کنید و دندانهایتان رابه هم گروهی تان نشان دهید .  براساس اینکه هم گروهی تان متوجه نام حیوان بشود و یا  نشود شما امتیاز های متفاوتی می گیرد که میزان امتیاز دادن در راهنمای بازی آمده است و…….

کارت گردبادنیز در بازی وجود دارد که اگر کارت ” گردباد ” را وسط میز قرار دهند بازی متوقف می شود و کسی نمی تواند کرتی را عوض کند فقط افرادی که قبل از گذاشتن کارت گردباد کارت خود را وی میز گذاشته اند می توانند یک کارت بردارند.میزان ژتون ها و امتیاز های هر کسی که زود تر 12 تا بشود برنده است. برای اطلاعات بیشتر بازی می توانید راهنمای بازی را مطالعه کنید .

وزن
490 گرم
رده ی سنی
8 سال به بالا
تعداد بازیکن
3 تا 7 نفر
محتویات بازی
7 کارت گرد حیوانات
1 کارت گرد جنگولک
49 کارت اجزای حیوانات
100 ژتون رنگی
7 کارت گردباد
دفترچه راهنمای بازی
زمان تقریبی
20 دقیقه
تقویت مهارت های
تقویت تفکر استراتژیک
تقویت قوه‌­ی تخیل
تقویت هوش جنبشی حرکتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...