بازی فکری جالیز هوپا

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1427 گرم
  • ابعاد: 31 در 31
  • رده ی سنی: 9 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 3 تا 7 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
330,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جالیز یک بازی کارتیِ رقابتی است. بازیکن ها در این بازی با مدیریت جالیزهایشان، تلاش می‌کنند تا بهترین و گران‌ترین محصولات را بکارند. با فروش آنها، کسب و کارشان را حسابی سکه کنند. اما موفقیت در این کسب و کار، همان قدر که به سخت کوشی و تلاش احتیاج دارد… حواس جمع، حساب و کتاب و کمی هم شانس می خواهد. بهترین محصول را در جالیزها بکارید. به موقع محصولات را برداشت کنید. زمین ها را گسترش دهید و بهترین معاملات را با کشاورزهای دیگر انجام دهید تا بتوانید بهترین کشاورز «جالیز» باشید.

جالیز را می توان در دو حالت عادی و پیشرفته بازی کرد. اگر برای اولین بار بازی می کنید، حالت عادی را انتخاب کنید و بعد از مسلط شدن به قوانین بازی، حالت پیشرفته را بازی کنید.

جالیز یک بازی پرطرفدار و اقتباسی از بازی Bohnanza ساخته‌ی Uwe Rosenberg است که در سال 1997 ساخته شد. یک بازی اقتصادی با موضوع کشاورزی و کاشت، داشت، برداشت و مذاکره. که توسط محسن پوررمضانی بازطراحی شده و امیر سلامتی توسعه دهنده‌ آن است. این بازی در سال 1396 توسط هوپا تولید و به بازار عرضه شد.

وزن
1427 گرم
ابعاد
31 در 31
رده ی سنی
9 سال به بالا
تعداد بازیکن
3 تا 7 نفر
محتویات جعبه
- کارت بازی 176 عدد
- نشان 35 عدد
- صفحه ی بازیکن 7 عدد
- جالیز سوم 7 عدد
- راهنمای بازی 1 دفترچه
تقویت مهارت های
تصمیم گیری - پیش بینی- ریسک پذیری و مهرات های ارتباطی می شود.
توضیحات
بازی جالیز یک بازی رومیزی کارتی در سبک اقتصادی است. که معامله کردن بین بازیکنان یکی از جذابیت‌های آن است. در جالیز بازیکن‌ها با مدیریت و گسترش جالیزها و خرید کود و تراکتور تلاش می‌کنند. تا بهترین و گران‌ترین محصولات را بکارند. و با فروش آنها، کسب و کارشان را حسابی سکه کنند. هر بازیکن در شروع بازی یک قطعه زمین دارد. که شامل دو جالیز است و می‌تواند روی آنها محصولات کشاورزی بکارد و از فروش محصولات، سکه به‌دست آورد.
هر بازیکن در شروع نوبتش باید کارهای اجباری از جمله: کاشتن محصول، ورود به بازار و استفاده از کارت‌های محصولات و اضافه کردن کارتهای محصولات به دست خود را انجام دهد. همچنین بازیکنان می‌توانند بدون نوبت و به صورت اختیاری کارهای از قبیل: برداشت محصول و فروش آنها، خرید تجهیزات و خرید محصول، را انجام دهند. نهایتا و در پایان بازی هر بازیکنی که سکه‌های بیشتری داشته باشد، برنده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...