بازی فکری برفک های بازیگوش

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 190*100*100 میلیمتر
  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • زمان بازی: کمتر از یک ساعت
  • نوع بسته بندی: قوطی درب دار
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
200,000
45%
110,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازی برفک‌ های بازیگوش، یک بازی ساختنی و فکری جذاب است که با هدف تقویت هوش تصویری-فضایی کودکان بالای ۵ سال تهیه و تولید گردیده‌ است.

یکی از کاربردهای این اسباب‌بازی آموزشی، آموزش مفاهیم اولیه ریاضی مثل جمع و تفریق و شمردن با استفاده از رنگ‌ها می‌باشد که می‌تواند جهت استفاده مربی‌ها و معلمان عزیز نیز قرار بگیرد. استفاده از این وسیله برای آموزش باعث استقبال هر چه بیشتر آن‌ها برای یادگیری شده و یادگیری برایشان جذابیت بیشتری دارد.

همچنین این وسیله از ۱۴ رنگ مختلف نیز تشکیل شده‌ است که می‌تواند برای آموزش رنگ‌ها به کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بازی برفک‌های بازیگوش حاوی ۴۰۰ قطعه برفک با ۱۴ رنگ مختلف می‌باشد و کودک با استفاده از آن‌ها می‌تواند بی‌شمار شکل مختلف را بسازد.

بازی برفک‌ های بازیگوش یک وسیله سرگرمی مناسب سنین ۵ سال به بالا است کودکان با این وسیله می‌توانند به دنیای خیال سفر کرده و در آن کاوش کنند و سپس تصویری را که در ذهن تجسم کرده‌اند به شکل ۳ بعدی در بیاورند.

بازی برفک‌ های بازیگوش از مواد مرغوبی ساخته شده و نوع بسته‌بندی آن به گونه‌ای است که قابل‌حمل بوده و می‌تواند در بیرون از منزل و کلاس‌های آموزشی و … مورد استفاده قرار گیرد.

با این اسباب‌بازی ساختنی می‌توان شکل‌های متنوعی از قبیل شخصیت‌های حیوانی و انسانی، خانه، درخت و … را با خلاقیت خود ساخت. این اسباب‌بازی همچنین سبب افزایش اعتمادبه‌نفس کودک نیز می‌شود. چرا که درنهایت می‌تواند با وسیله‌ای بازی کند که خود آن را ساخته و مجسم کرده‌ است.

 اسباب‌بازی برفک‌ های بازیگوش از ۴۰۰ قطعه مختلف با ۱۴ رنگ تشکیل شده‌ است. در این بازی کودک با استفاده از قوه‌ی تخیل و مهارت و استعدادهایش قطعات ظریف برفک‌ها را کنار هم می‌چیند و اشکال جدیدی خلق می‌کند.

ابعاد
190*100*100 میلیمتر
وزن
۶۰۰ گرم
زمان بازی
کمتر از یک ساعت
نوع بسته بندی
قوطی درب دار
رده سنی
بالای 5 سال
تعداد نفرات بازی
1 نفر
محتویات
400 قطعه
نخ های آموزشی
هدف بازی
آشنایی با رنگ‌ها
تقویت هوش درون‌ فردی
تقویت هوش تصویری-فضایی
تقویت هوش حرکتی-جنبشی
آموزش مفاهیم پایه‌ای ریاضی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...