بازی فکری برج و بارو زینگو

بازی فکری برج و بارو زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 728 گرم
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 تا 4 نفر
  • زمان تقریبی بازی: 30 دقیقه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
162,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برج و بارو یک بازی استراتژی رقابتی است که در آن بازیکن‌ها سعی می‌کنند زودتر از دیگران به آخرین طبقه‌ی برج برسند و در این مسیر باید تلاش کنند مهره‌های رقیب را به خانه‌های پایین‌تر بفرستند.

محصولات مرتبط


آماده کردن بازی😉 

برای شروع بازی بازیکنان باید به ترتیب دلخواه طبقات رنگی را روی پایه‌ی برج قرار داده و سپس پنت‌هاوس را به عنوان آخرین طبقه روی برج قرار دهند. هر بازیکن یک رنگ را انتخاب کرده و مهره‌های مربوطه را برمی‌دارد. کارت‌های بازی بر زده شده و در دو دسته در محل مشخص شده قرار می‌گیرند.

نحوه‌ی انجام بازی

ابتدا بازیکنان با برداشتن یک کارت و مقایسه اعداد روی کارت، بازیکنی که بزرگ‌ترین عدد را دارد را به عنوان بازیکن اول انتخاب می‌کنند. هر بازیکن سه کارت از دسته‌ی کارت‌‌ها برمی‌دارد. بازیکن یکی از کارت‌ها را بازی می‌کند و مهره‌اش را با توجه به عدد روی آن بالا می‌برد و کارت بازی شده را از جریان خارج کرده و یک کارت جدید برمی‌دارد. بازی به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند تا یک بازیکن بتواند هر 4 مهره‌ی خود را طبقه‌ی آخر برساند.

بازیکنان باید برای رسیدن به پنت‌هاوس دقیقاً عدد مورد نیاز را داشته باشند و اگر عدد کارت آن‌ها بیشتر باشد مهره‌ی آن‌ها به طبقه‌ی اول باز می‌گردد. در طول مسیر بازیکنان می‌توانند مهره‌های بازیکنان رقیب را از بازی خارج کنند. بازیکن‌ها می‌توانند برای محافظت از مهره‌های خود دو یا چند مهره را در یک طبقه قرار دهند.

وزن
728 گرم
رده ی سنی
8 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 تا 4 نفر
زمان تقریبی بازی
30 دقیقه
محتویات بازی
به جز کارت‌های عدد، کارت‌های دیگری هم در بازی هستند که کارکردهای خاصی دارند. کارت جابجایی: بازیکن می‌تواند مهره‌ی خودش را با یک مهره‌ی محافظت نشده‌ی رقیب جابجا کند. هجوم: بازیکن می‌تواند پنج طبقه بالا برود و سر راه تمام مهره‌های محافظت نشده را از بازی خارج کند. ویژه: این کارت به بازیکن اجازه می‌دهد یکی از مهره‌‌های خودش یا یکی از مهره‌های محافظت نشده‌ی رقیب را چهار خانه بالا یا پایین بفرستد. 1،2 یا سه: بازیکن می‌تواند به انتخاب خودش مهره‌اش را بین یک تا سه خانه جابجا کند. این کارت برای رسیدن به طبقه‌ی آخر مناسب است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...