بازی فکری بالانس برند کم پی kam pay

بازی فکری بالانس برند کم پی kam pay

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 100 گرم
  • رده سنی: 5 سال به بالا
  • ابعاد: طول: 32 سانتیمتر عرض: 14 سانتیمتر ارتفاع: 4 سانتیمتر
  • تقویت مهارت: افزایش خلاقیت و هوش
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
49,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فکر میکنید بتوانید یک مهره بازی را روی مهره دیگر قرار دهید، طوری که تعادل مخروط رنگی بهم نخورد؟بازیکنان به ترتیب تاس را پرتاب میکنند و با توجه به عدد تاس بایست مهره روی گوی قرار دهند. اگر صفر آمد هیچ مهره ای قرار نمیدهند، اگر ستاره آمد میتوانند یک بازیکن را انتخاب کنند تا او مهره روی گوی قرار دهد و اگر چکش آمد آن بازیکن یک مهره را از روی گوی کم میکند. در نهایت بازیکنی که تعادل گوی را برهم بریزد و باعث ریزش برج شود بازنده بازی خواهد بود. این بازی برای گروه سنی 5 سال به بالا مناسب است.

محصولات مرتبط

بازی فکری کم پی مدل بالانس یک بازی 2 تا 4 نفره، مناسب برای کودکان 5 سال به بالا است. این بسته حاوی 14 تکه پلاستیکی است. فکر می‌کنید بتوانید یک مهره بازی را روی مهره دیگر قرار دهید، طوری که تعادل مخروطه رنگی بهم نخورد؟ به نظر خیلی ساده است، بیایید با هم این کار را انجام دهیم. بازیکنان به ترتیب تاس را پرتاب می‌کنند و با توجه به عدد روی تاس باید اقدام کنند، اگر عدد یک، دو و یا سه آمد به همین تعداد باید مهره روی گوی قرار دهند، اگر صفر آمد نیازی به گذاشتن مهره نیست و در این نوبت از بازی کاری نیاز نیست انجام دهند، اگر ستاره آمد می توانند یک بازیکن را انتخاب کنند تا او یک مهره روی گوی قرار دهد و اگر تصویر چکش آمد آن بازیکن میتواند یک مهره از روی گوی کم کند، بازی به همین صورت ادامه پیدا می‌کند تا یکی از بازیکنان تعادل را به هم بزند و مهره‌ها بریزد، بازیکن دیگر برنده بازی خواهد بود.

وزن
100 گرم
رده سنی
5 سال به بالا
ابعاد
طول: 32 سانتیمتر
عرض: 14 سانتیمتر
ارتفاع: 4 سانتیمتر
تقویت مهارت
افزایش خلاقیت و هوش
زمان تقریبی
30 دقیقه
تعداد بازیکن
2 تا 4 نفر
محتویات بازی
14 مهره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...