بازی فکری اوتللو فکرآوران

بازی فکری اوتللو فکرآوران

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 200 گرم
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 نفره
  • تقویت مهارت های: این بازی فواید زیادی برای تقویت مهارت ها و توانایی...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
137,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی فکری و ایرانی اتللو othello در سال 1971 یک مبتکر ژاپنی بر اساس بازی "Reversi" اتللو را طراحی و ثبت تجاری کرد. این بردگیم انتزاعی و استراتژیک است که با وجود عمر کوتاهش در ذهن علاقه مندان بازی های فکری سراسر جهان شهرت و محبوبیت روزافزونی ایجاد کرده است. جذابیت این بازی دونفره در این است که قواعدی بسیار ساده دارد، ولی استراتژی هایش پیچیده و عمیق است.نام بازی اتللو برگرفته از نمایشنامه شکسپیر نوشته شده در سال (1604) می‌باشد. زمینه و رنگ متضاد مهره‌های بازی ناشی از شخصیت‌های خیر و شر نمایشنامه است.بازیکنی که در پایان بیشترین مهره را در صفحه داشته باشد، برنده است.این اتفاق از طریق محاصره مهره های رقیب و تغییر رنگ آن ها، در طول بازی امکان پذیر است.

محصولات مرتبط

معرفی اجمالی بازی رومیزی فکرآوران مدل اتللو (OTHELLO) بازی دو نفره و محبوب اتللو فکرآوران با وجود قوانین ساده استراتژی های پیچیده و عمیقی دارد. این بازی در سال 1971 توسط یک مبتکر ژاپنی بر اساس بازی Riversi طراحی و ثبت شد. این بازی برای رده سنی بالای 8 سال مناسب است. بازی اتللو (Othello) با وجود عمر کوتاهش به دلیل سادگی قوانی در ذهن علاقه مندان به بازی های فکری ماندگار شده و از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار است. نامگذاری شخصیت ها بر اساس نمایشنامه معروف شکسپیر و رنگ متضاد مهره ها نماد خیر و شر است. روش بازی بازی فکری اتللو فکرآوران یک بازی استراتژیک دو نفره با رویکرد محاصره و تصاحب مهره های حریف است. در این بازی هر کدام از بازیکنان یک رنگ برای مهره ی خود انتخاب نموده و شروع به گذاردن مهره در زمین به صورت نوبتی میکنند. هر بازیکنی که بتواند به محاصره ی یک یا چند مهره ی حریف بین دو مهره ی خود بپردازد صاحب آن تعداد از مهره های وی می شود. در پایان بازی وقتی زمین از مهره ها پر شد هر بازیکنی که تعداد بیشتری مهره در زمین بازی داشته باشد برنده ی بازیست. می دانستید که بازی اتللو (Othello) فدراسیون جهانی هم دارد؟ بله فدراسیون جهانی اتللو (WOF) هر ساله به میزبانی یکی از 31 فدراسیون ملی، مسابقات جهانی اتللو برگزار می کند و به فرد قهرمان جام جهانی اتللو اهدا می کند. سالانه 350 تورنومنت اتللو در سراسر دنیا برگزار می شود. راز جذابیت این بازی دو نفره در قوانین ساده اما استراتژی های پیچیده و عمیقش است. شما اتللو را در یک دقیقه می آموزید اما عمری درگیر کسب مهارت درآن هستید. در هر سنی که باشید بازی اتللو یکی از بازی های جذاب استراتژیک است که اگر یک بار تجربه اش کنید طرفدارش می شوید.

نحوه‌ی انتخاب برنده در بازی اتللو چگونه است؟

هنگامی که هر دو بازیکن دیسکی برای بازی کردن نداشته باشند بازی پایان می یابد. سپس دیسک های موجود روی صفحه محاسبه می شود. بازیکنی که تعداد دیسک های بیشتری روی صفحه بازی داشته باشد، برنده است.

آیا بازی اتللو دارای رکورد خاصی است؟

بله. سالانه مسابقات جهانی برای تعیین بزرگترین قهرمان اتللو در دنیا برگزار می شود. محل برگزاری این مسابقات شهر میتو است

وزن
200 گرم
رده ی سنی
8 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 نفره
تقویت مهارت های
این بازی فواید زیادی برای تقویت مهارت ها و توانایی های افراد دارد. مثل افزایش خلاقیت کودکان و نوجوانان، بهبود حافظه،افزایش تمرکز بازیکنان و افزایش قدرت برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کودکان.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...