بازی فکری اسپایفال پندو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 700 گرم
  • ابعاد: 21 در 21
  • رده ی سنی: 13 سال به بالا
  • تعداد نفرات: 3 تا 12 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
165,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازی ایرانی اسپایفال ۲   Spyfall 2

بازی فکری Spyfall یک بازی سبک مهمانی (Party) است که شبیه هیچ بازی دیگری نیست! در این بازی رومیزی، شما نقش جاسوسی را بازی می‌کنید که در پی فهمیدن اتفاقات اطرافش است. به همین سادگی!
بازی کارتی اسپایفال در چند راند انجام می‌شود. در ابتدای هر راند، به تمام بازیکنان کارت‌هایی داده می‌شود که تمام آن‌ها نشان‌دهنده‌ی «مکان» خاصی هستند، به غیر از بازیکنی که به جای دریافت کارت آن مکان، کارت Spy (جاسوس) به دستش می‌رسد. سپس، بازیکنان شروع به پرسیدن سوال از یکدیگر می‌کنند: «چرا انقدر عجیب لباس پوشیده‌ای؟!»، یا «آخرین باری که حقوق گرفتی، کِی بود؟!»، یا هر چیز دیگری که به ذهنتان برسد. هدف از این سوال‌ها یافتن هویت جاسوس است. جاسوس نمی‌داند در چه مکانی قرار دارد، در نتیجه باید به دقت به سوال‌ها و جواب‌های دیگران توجه کند؛ و زمانی که نوبت به پاسخ دادن خودش برسد، باید داستان‌سرای خوبی شود!
در هر زمان از بازی، هر کدام از بازیکنان می‌تواند بازیکن دیگری را به جاسوسی متهم کند. اگر تمام بازیکنان دیگر با این پیشنهاد موافق باشند، بازی در این راند به اتمام رسیده، و شخص متهم باید هویت خود را آشکار کند. اگر جاسوس، به درستی تشخیص داده شده باشد، تمام بازیکنان، به غیر از جاسوس، امتیاز دریافت می‌کنند. جاسوس هم می‌تواند با قطع کردن جریان بازی و حدس درست مکان مورد بحث، یک راند بازی را به اتمام برساند. در این حالت، فقط جاسوس امتیاز دریافت می‌کند. پس از چند راند سراسر حدس، گمان، اتهام، تردید، و بلوف، بازی به اتمام رسیده و کسی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده‌ی بازی خواهد شد.
بوردگیم یا بهتر است بگوییم کارت گیم Spyfall 2، به جز دو مورد زیر، دارای قوانینی مشابه بازی اصلی Spyfall است:
۱- تعداد زیادی کارت به بازی اضافه شده، تا تعداد بازیکنان از ۸ به ۱۲ افزایش یابد.
۲- امکان پیدا کردن دو جاسوس در یک مکان وجود دارد. به این ترتیب، چالش بازی برای کسانی که به دنبال یافتن جاسوس‌ها هستند، بیشتر می‌شود.
بازی فکری Spyfall 2, از جمله بازی‌های سبک مهمانی (Party) است. از مکانیزم‌های اصلی این Board Game، می‌توان به Role Playing و Memory اشاره کرد.

«یک آدم دهن‌لق...»

این جمله، ما رو می‌بَره به روزهای خیلی دور و روزهای جنگ جهانی دوّم رو به یادمون می‌آره. اون روزها، این جمله، یک اصلِ بسیار حیاتی محسوب می‌شد! آخه اون روزها، هر چیزی می‌تونست یک سرنخ به جاسوس‌های آلمانی بِده و صفحه‌های پرونده‌هاشون رو پُر کنه...

این بازی -که برگردانِ بازی «Spyfall 2»ئه و می‌شه حتی ۱۲نفره هم اَزش لذّت بُرد- موقعیتی فراهم می‌کنه که شما، برای مدّت کوتاهی هم که شده، پاتون رو بکُنین تو کفشِ این جاسوس‌ها و موقعیت‌های باحالی رو تجربه کنین. مثلاً ببینین تعقیب کردن و گیر انداختنِ یک جاسوس یا برعکس، شناخته شدن و لو رفتن چه احساسی داره!

بازی «Spyfall» یک بازی گفتگو-محورِه. بازیکن‌ها زمانِ محدودی دارن تا تو جمعِ‌شون، جاسوس یا جاسوس‌ها رو شناسایی کنن؛ آخه این بازی می‌تونه ۲تا جاسوس داشته باشه -که هرکدوم، سنگ خودشون و سرویس اطلاعاتیِ خودشون رو به سینه می‌زنن! فضاهای مختلفی -از قبیل استادیوم فوتبال، سالن کنسرت و غیره- تو بازی تعبیه شده‌ن که هرکدوم‌شون می‌تونن یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد رو برای بازیکن‌ها بسازن...

مشاهده، تمرکز، خون‌سردی و حیله‌گری، ابزارهایی هستن که در این بازی، به همه‌ی اون‌ها نیاز دارین! پس حسابی آماده باشین...

وزن
700 گرم
ابعاد
21 در 21
رده ی سنی
13 سال به بالا
تعداد نفرات
3 تا 12 نفر
زمان تقریبی
نیم ساعت تا 1 ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...