بازی فکری استوری تور

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • وزن: 715 گرم
  • ابعاد: - 27 در 46 سانتی متر
  • تعداد نفرات بازی: 2 تا 6 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
50,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قدم گذاشتن به سرزمین افسانه ها ....

محصولات مرتبط

در هر دور از بازی، یکی ‌از بازیکنان، “قصّه گو” یا راوی می‌شود. “قصّه‌گو” یکی‌ از کارت‌های دستش را انتخاب کرده و کلمه یا عبارتی را در توضیحِ آن کارت، بیان می‌کند – این کلمه یا عبارت نباید بیش ‌ازحد مُبهم یا بیش‌از حد آشکار باشد! سپس هر یک از بازیکنان، یکی ‌از کارت‌های دست خود را -که با این کلمه یا عبارت هم‌خوانی دارد- به “قصّه‌گو” می‌دهد. کارت‌ها در کنار هم قرار گرفته و بُر می‌خورند. حال باید دید چه ‌کسی می‌تواند کارت “قصّه‌گو” را به‌درستی تشخیص دهد؟

در بازی استوری تور ، در هر نوبت یک بازیکن در نقش راوی، به شش کارت در دستش نگاه می کند. یکی از آن ها را انتخاب می کند و یک جمله در رابطه با تصویر آن کارت را بدون اینکه کارت را نشان بقیه بازیکنان بدهد، بلند می گوید. بقیه بازیکنان هم از کارت های دست خودشان، یک کارت را که بیشترین شباهت را با جمله راوی دارد انتخاب می کنند و بدون اینکه به دیگران نشان بدهند، به او می دهند. سپس، راوی تمام کارت ها را جمع آوری کرده، مخلوط می کند و به رو در وسط صفحه بازی قرار می دهد.  پس از آن بازیکنان سعی می کنند تا کارت راوی را از بین تمامی کارت های روی میز پیدا کنند.

اگر کسی نتواند (یا همه بتوانند) کارت راوی را پیدا کنند، راوی صفر امتیاز و بقیه بازیکنان دو امتیاز می گیرند. در غیر این صورت اگر عده ای بتوانند و عده ای از بازیکنان نتوانند کارت راوی را به درستی حدس بزنند، راوی سه امتیاز و هز بازیکنی که به کارتش رای داده شده است یک امتیاز می گیرد. وقتی تمامی 84 کارت ها استفاده شوند، بازی تمام می شود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را گرفته است برنده خواهد بود.

تعداد موجود در بسته
1 عدد
وزن
715 گرم
ابعاد
- 27 در 46 سانتی متر
تعداد نفرات بازی
2 تا 6 نفر
رده سنی
- 8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...