بازی فکری ارتباطی الفبا زاغک

بازی فکری ارتباطی الفبا زاغک

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 615 گرم
  • رده ی سنی: 5 تا 7 سال
  • تقویت مهارت های: این بازی به افزایش دقت و تمرکز نیز کمک می‌کند.
  • محتویات بازی: 24 عدد قطعه ی مخصوص حروف الفبای فارسی 96 عدد قطعه ی تصویری مخصوص کلمات یک عدد صفحه مخصوص بازی به طرح ماهی و یا لاک پشت
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
169,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی فکری هوش چین ارتباطی الفبا یک بازی رومیزی آموزشی می باشد که برای سنین پایه و بین 5 تا 7 سال کاربرد دارد در این بازی فکری بسیار زیبا سعی شده است تا همه چیز طراحی بسیار ساده و در عین حال کاربردی و مفید داشته باشد.یکی از جذاب ترین ویژگی های در نظر گرفته شده برای این بازی آماده سازی ذهنی کودکان در سنین پیش از رفتن به مدرسه با شکل و شمایل کلی حروف الفبای فارسی می باشد که می تواند در روند یادگیری آن ها در سال های آینده بسیار موثر و کمک کننده باشد.

محصولات مرتبط

بازی آموزشی هوش چین ارتباطی الفبا

اسباب بازی فکری هوش چین ارتباطی الفبا در دو طرح لاک پشت و ماهی طراحی شده است. قطعات در نظر گرفته شده برای این بازی رومیزی، بسیار ساده و در عین حال گیرا و قابل فهم برای کودکان و در سنین پایه می باشند.

این ویژگی توانسته است تا حدود بسیار زیادی به هدف اصلی بازی، یعنی آموزش و آشنایی کودکان با شکل و شمایل حروف الفبای فارسی  کمک کند. از دیگر مواردی که می‌ توان در این بازی به آن اشاره کرد تنوع نسبتا برای بالا قطعات در نظر گرفته شده در این بازی و امکان انجام روند کلی بازی برای چندین بار متوالی و بدون توقف است.

همچنین این بازی فکری جذاب می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای هدیه دادن به کودکان در رنج سنی 5 تا 7 سال باشد. روند کلی در نظر گرفته شده برای بازی بسیار ساده است، به صورتی که  کودکان خودشان نیز به تنهایی می توانند آن را انجام دهند.

یکی دیگر از مزیت های این بازی امکان انجام دادن به صورت فردی یا گروهی است و در هر دو صورت می ‌تواند  جذابیت های مخصوص به خود را داشته باشد. هدف آموزشی اصلی که در این بازی دنبال می شود آشنایی کودکان با حروف الفبای فارسی پیش از یادگیری خواندن و نوشتن است.

نحوه ی انجام بازی آموزشی هوش چین ارتباطی الفبا :

مراحل انجام این بازی به این صورت است که ابتدا مهره های مخصوص تصاویر کلمات را به خوبی مخلوط کرده در دسترس بازیکنان این بازی قرار می‌ دهیم، سپس یکی از مهره های حروف الفبا را انتخاب کرده و در خانه وسط صفحه بازی قرار می دهیم.

در ادامه هر یک از بازیکنان باید تلاش کند تا مهره های مربوط به آن حرف از حروف الفبا را از میان تصاویر کلمات انتخاب کرده و در خانه های اطراف آن قرار دهد.

برای دریافت نتیجه ی موثر تر از انجام این بازی، بهتر است یک فرد بزرگسال و یا کسی که حداقل خواندن و نوشتن را به صورت کامل بلد است با کودکان در حین بازی همراهی کند.

همچنین این بازی فکری می تواند یکی از بهترین بازی های رومیزی موجود برای استفاده در مهدهای کودک و آموزشگاه های مخصوص کودکان در دوره ی پیش از ورود به دبستان باشد.

وزن
615 گرم
رده ی سنی
5 تا 7 سال
تقویت مهارت های
این بازی به افزایش دقت و تمرکز نیز کمک می‌کند.
محتویات بازی
24 عدد قطعه ی مخصوص حروف الفبای فارسی
96 عدد قطعه ی تصویری مخصوص کلمات
یک عدد صفحه مخصوص بازی به طرح ماهی و یا لاک پشت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...