بازی فکری آقای جک (Mr Jack) برند اسپیس برد

بازی فکری آقای جک (Mr Jack) برند اسپیس برد

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1060 گرم
  • رده ی سنی: 9 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 نفره
  • زمان تقریبی: حدود زمان بازی 20 دقیقه به بالا
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
235,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی آقای جک یا همان جک پاکت یک بازی استرتاجی 2 نفره است و برای سن 9 سال به بالا ساخته شده است , این بازی توسط برونو کاتالا و لودویک مابلانک طراحی شده است. شب کوچه های تاریک را با نقابی از تاریکی پوشانده است. جک در سایه ها حرکت می کند. بهترین کاراگاهان عصر چراغ گازی در اینجا جمع شده اند تا وی را دستگیر کنند پیش از آنکه بتواند با استفاده از تاریکی، برای همیشه بگریزد. تله به ارامی گسترده می شود و راه را بر وی می بندد. اما جک حیله گر است. او در حقیقت هویت یکی از کاراگاهان رادزدیده است. آیا آن‌ها نقاب را از چهره‌اش برمی‌دارند ؟

محصولات مرتبط

معرفی بازی

بیشتر بازی‌های تخته‌ای برای تجربه در گروه‌های چند نفره ساخته شده‌اند و با اینکه می‌توان آن‌ها را دو نفره هم بازی کرد، ولی لذت تجربه‌ی چند نفره و گروهی را ندارند. در این میان، بازی «مستر جک» (Mr. Jack) مشخصا برای دو نفر طراحی شده است و طراحی شگفت‌انگیزی دارد. یک بازی‌کننده در نقش «جک قاتل» معروف یا همان Jack the Ripper قرار می‌گیرد و بازی‌کننده‌ی دیگر کارآگاه می‌شود. جک قاتل تلاش می‌کند تا فرار کند و نقش خود را لو ندهد و بازیکن کارآگاه هم با بررسی اطلاعات به دنبال کشف نقش جک قاتل می‌گردد.

در بازی مستر جک، بازی‌کننده‌ای که نقش جک قاتل را دارد، کارت‌های نقش را بر می‌زند و به صورت اتفاقی یک کارت را بیرون می‌کشد. کارت انتخابی در این دست به عنوان جک قاتل انتخاب می‌شود، بدون اینکه بازیکن دیگر یعنی کارآگاه متوجه نقش او شود. سپس در هر دست، بازی‌کنان چهار کارت نقش را بیرون می‌کشند و به انتخاب در محیط حرکت می‌دهند. نه‌تنها هر کاراکتر مهارت‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارد، بلکه جای‌گیری آن‌ها روی زمین بازی هم در آشکار شدن اطلاعات تاثیرگذار است.

بازی آقای جک یا همان جک پاکت یک بازی استنتاجی 2 نفره است و برای سن 9 سال به بالا ساخته شده است , این بازی توسط برونو کاتالا و لودویک مابلانک طراحی شده است. شب کوچه های تاریک را با نقابی از تاریکی پوشانده است. جک در سایه ها حرکت می کند. بهترین کاراگاهان عصر چراغ گازی در اینجا جمع شده اند تا وی را دستگیر کنند پیش از آنکه بتواند با استفاده از تاریکی، برای همیشه بگریزد. تله به ارامی گسترده می شود و راه را بر وی می بندد. اما جک حیله گر است. او در حقیقت هویت یکی از کاراگاهان رادزدیده است. آیا آن‌ها نقاب را از چهره‌اش برمی‌دارند ؟

پیشنهاد :

  1. پیش از بازی کردن دفترچه راهنما را کامل بخوانید زیرا به شما یک دید کلی از بازی می دهد.
  2. سپس بازی را مانند بخش چینش بچینید.
  3. برای رسیدن به پاسخ پرسش‌های‌تان ، بخش پرسش های رایج را بخوانید.
  4. پس از دو بار بازی کردن ، خواهید فهمید که دیگر نیازی به دفترچه راهنما ندارید. آرزومی کنیم از بازی لذت ببرید.

روش بازی :

صفحه بازی شهر وایت چپل را با کوچه‌های تارکش نشان می‌دهد. برخی از چراغ گازها روشن هستند: تمام خانه‌های ودرتادورشان روشن، و دیگر خانه‌ها در تاریکی فرو رفته‌اند.

یک بازیکن نقش جگ را بر عهده میگیرد.

در بازی از او به عنوان جک یاد میشود. او تنها کسی است که می‌داند از هویت چه کسی استفاده می‌کند و هدف او فرار از دست کارگاهان است، بنابراین یا از کشف هویت واقعی‌اش جلوگیری می‌کند و یا از اینکه به طور ناشناس شهر وایت چپل را ترک می‌کند.

بازیکن دیگر نقش کاراگاه را بر عهده می‌گیرد.

در بازی از او به عنوان کاراگاه یاد می‌شود. هدف کاراگاه کشف هویت واقعی جک است و دستگیری اوست، پیش از آنکه راند هشتم بازی به پایان برسد.

در هر راند از بازی 4 شخصیت فعال می‌شود: 2 شخصیت توسط کاراگاه و 2 شخصیت توسط جک.سپس فراخوانی برای شاهد آغاز می‌شود جک باید بگوید که ایا شخصیت او مرئی است یا خیر.

وزن
1060 گرم
رده ی سنی
9 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 نفره
زمان تقریبی
حدود زمان بازی 20 دقیقه به بالا
محتویات
محتویات بازی فکری مستر جک لندن – mr jack space board :
1 عدد صفحه بازی که تصویری از منطقه چپل است
8 مهره شخصیت در 8 رنگ متفاوت
2 توکن گروه پلیس
2 توکن چاله‌های سرپوشیده
1 مهره چوبی راند شمار
6 توکن چراغ گازی
1 کارت شاهد با یک سمت مرئی و یک سمت نامرئی
8 کارت شخصیت با پشت سبز رنگ
8 کارت شخصیت با پشت قرمز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...