بازی فکری آزمایشگاه الکترونیک 2 روبوکارنا

بازی فکری آزمایشگاه الکترونیک 2 روبوکارنا

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 420 گرم
  • رده ی سنی: 7 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 1 نفره
  • تولید کننده: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
210,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

معرفی بازی  آزمایشگاه الکترونیک ۲ ( پیشرفته ) :بسته ی آموزشی آزمایشگاه الکترونیک ۲ مناسب دانش آموزان می باشد. محصول ذکرشده برای افراد ۷ سال به بالا طراحی شده است و شامل قطعات فلزی و پلاستیکی می شود. این مجموعه درافزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان در زمینه ی مفاهیم فنی و الکترونیک بسیار موثر و مفید می باشد. همچنین کاربران را با مهندسی برق و الکترونیک آشنا می کند.

محصولات مرتبط

بسته آزمایشگاه الکترونیک ۲ شامل ۲۰ آزمایش بدون نیاز به لحیم‌کاری است. کودک پس از یادگیری الکترونیک ۲، توانایی ساخت وسایلی از قبیل مدار چراغ چشمک‌زن، کلید لمسی، زمان‌سنج چراغ، جعبه موزیکال، چراغ سالن نمایش، رطوبت سنج خاک گلدان، سطح سنج مخزن آب و… را دارد.این محصول مطابق با آزمایشات کتب درسی دانش‌آموزان است؛ که شامل یک برد اصلی و قطعات الکترونیک مانند ترانزیستور، خازن، مقاومت، آی سی و… می‌باشد. همچنین دفترچه آموزشی کاملی دارد که با استفاده از آن با مطالب مهم الکترونیک مانند نقشه‌خوانی مدارات الکترونیک، خواندن رنگ مقاومت‌ها و عملکرد قطعات الکترونیک آشنا می‌شوند. 

شرح بازی آزمایشگاه الکترونیک ۲ ( پیشرفته ) :

کیت آموزشی آزمایشگاه الکترونیک ۲ دارای لوازم الکترونیکی مانند جا باتری، خازن، مقاومت و ... می باشد و با دراختیار داشتن این بسته بدون نیاز به لحیم کاری می توانید کیت های پیشرفته ای مثل جعبه ی موزیکال ، رطوبت سنج داخل گلدان و زمان سنج  و ... بسازید.


وزن
420 گرم
رده ی سنی
7 سال به بالا
تعداد بازیکن
1 نفره
تولید کننده
ایران
مهارت‌هایی که تقویت می شوند
خلاقیت
هوش هیجانی
استدلال منطقی
نقشه خوانی
مهارت حل مسئله
ابعاد بسته بندی:
33*24*5 سانتیمتر
توضیحات
بدون نیاز به لحیم کاری
14 مدل ساخت کاردستی با آرمیچر
زمان تقریبی بازی
بیشتر از یک ساعت
محتویات بسته
برد اصلی
قطعات مورد نیاز
راهنمای ساخت
شرح بازی آزمایشگاه الکترونیک ۲ ( پیشرفته ) :
کیت آموزشی آزمایشگاه الکترونیک ۲ دارای لوازم الکترونیکی مانند جا باتری، خازن، مقاومت و ... می باشد و با دراختیار داشتن این بسته بدون نیاز به لحیم کاری می توانید کیت های پیشرفته ای مثل جعبه ی موزیکال ، رطوبت سنج داخل گلدان و زمان سنج و ... بسازید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...