بازی فکری آرینا زینگو

بازی فکری آرینا زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 502 گرم
  • ابعاد: 27*27
  • رده ی سنی: 12 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 تا 8 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
143,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط


اگر فکر می کنید که از قدرت تمرکز بسیار بالایی بهره مند هستید و یا به دنبال این می گردید که تمرکز را در خودتان افزایش دهید حتما یکبار با اسباب بازی آرینا زینگو بازی کنید تا شیفته این محصول مهیج و دوست داشتنی شوید.

اسباب بازی آرینا با برند زینگو برای گروه سنی 12 سال به بالا طراحی شده است و به صورت 2 تا 8 نفره می توان با آن بازی کرد. این محصول شامل 100 کارت سوال (۲۰ عدد کارت دور تند با علامت فلفل ) و 1 عدد زنگ می باشد. در ابتدا برای شروع باید یک نفر کارت ها را به خوبی بر بزند و در وسط به پشت قرار دهد و زنگ را نیز کنار آنها بگذارد. سپس کارت ها را بین بازیکن ها تقسیم کند و به رو جلوی هر کدامشان یک عدد کارت بگذارد. حالا همه باید به کارت هایشان نگاه کنند و هر کس که کارت با علامت فلفل داشته باشد شروع کننده این بازی هیجان انگیز خواهد بود. فرد شروع کننده یک کارت سوال بر می دارد و از نفر سمت چپ خود آن سوال را می پرسد. این بازی مهیج تنها یک قانون دارد و آن هم این است که نباید به سوال ها جواب بله یا نه داده شود. مثلأ اگر از شما سوال شود خسته ای؟ باید جوابی به غیر از بله و نه بدهید و می توانید بگوید هستم یا نیستم.

اگر بازیکنی که از او سوال پرسیده می شود حواسش را جمع کند و با توجه به قانون بازی جواب دهد زنگ را به صدا در می آورد و کارت را برای خودش بر می دارد و حالا یک کارت سوال جدید دیگر بر می دارد و از نفر بعدی سوال می پرسد. اما اگر او به سوال درست جواب ندهد آن کارت برای بازیکنی که سوال را پرسیده می شود و هنگامی هم که سوالی به اشتباه جواب داده شود بازیکنی که سوال پرسیده زنگ را می زند و کارت را برای خودش بر می دارد.

حالا به قسمت هیجان انگیز تر بازی می رسیم. در این میان هر کس که کارت با علامت فلفل گیرش آمد باید با صدای بلند بگوید “دور تند” و حالا قانون بازی کمی سخت تر می شود و باید تمرکز ها حسابی بالا و حواس ها جمع باشد. در این حالت وقتی از کسی سوالی پرسیده می شود نه تنها باید جواب سوالی که ازش پرسیده شده را بدهد بلکه باید جوابی را که بازیکن قبلی به سوال قبل تر داده است را نیز بگوید. مثلا از بازیکن قبلی پرسیده اند خسته ای؟ گفته است: هستم. حالا از بازیکن جدید می پرسند گرسنه ای؟ باید بگوید: هستم، نیستم. حواستان باشد که نباید شبیه به سوال قبلی جواب بدهید و باید جواب ها متفاوت از یکدیگر باشند.

این بازی هیجان انگیر و پر شور و هیجان آنقدر ادامه پیدا می کند تا همه کارت ها تمام شود و بعد از تمام شدن آنها هر کس که توانسته باشد کارت بیشتری را جمع کند برنده بازی به حساب خواهد آمد.

اسباب بازی آرینا زینگو نه تنها که بسیار مهیج و سرگرم کننده است بلکه باعث بالا رفتن مهارت هایی چون ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد به نفس، مهارت اجتماعی و دقت و تمرکز می شود. همچنین بر اساس تأثیرات اسباب بازی بر روی ذهن و تئوری هوش های 9 گانه گاردنر این محصول به ارتقای هوش درون فردی، میان فردی و کلامی-زبانی نیز بسیار کمک می کند.

اسباب بازی آرینا زینگو دارای وزن و ابعاد بسیار مناسب با بسته بندی مقوایی از بالا بازشو می باشد که این امر موجب شده است تا حمل و جا به جایی آن به آسانی انجام پذیرد و شما بتوانید آن را به مکان های مختلف ببرید و ساعت ها سرگرم بازی با عزیزانتان شوید.

وزن
502 گرم
ابعاد
27*27
رده ی سنی
12 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 تا 8 نفر
تقویت مهارت های
تصمیم گیری و ریسک پذیری / پیش بینی و ذهن خوانی / تفکر استراتژیک
زمان تقریبی
30 دقیقه
محتویات جعبه
۱۰۰ عدد کارت سوال یا دوره (شامل ۲۰ عدد کارت دور تند با نماد فلفل)
یک عدد زنگ
تقویت مهارت
دقت و تمرکز
مهارت ارتباطی
تفکر سریع
night owl

مرسی از این همه جزییات
عالی هستید

491 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...