بازی فلش کارت آموزش فلش کارت مفهوم رابطه نردبان

بازی فلش کارت آموزش فلش کارت مفهوم رابطه نردبان

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 240 گرم
  • رده ی سنی: 3 سال به بالا
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تقویت پیشرفت مهارت های: 1- مهارت‌های تفکر استدلالی و منطقی کودک را افزایش... 2- دامنۀ لغات کودک را با استفادۀ مکرر از آن‌ها افز... 3- مفهوم رابطه را به کودک آموخت. 4- رشد کلامی کودک را افزایش داد.
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
48,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 با این کارت‌ها می‌توان : 1- دامنۀ لغات کودک را با استفادۀ مکرر از آن‌ها افزایش داد. 2- مفهوم طبقه‌بندی را به کودک آموخت. 4- مهارت‌های ارتباطی لازم را به او افزایش داد.

محصولات مرتبط

فلش کارت آموزش مفهوم رابطه با ترجمه ی مژگان کرمی از مجموعه ی نردبان توسط انتشارات فنی ایران به چاپ رسیده است.

این مجموعه در جعبه ای حاوی ۳۶ عدد کارت به همراه راهنمای فعالیت ها ارائه شده است. هدف از انجام فعالیت های موجود در این اثر، آموزش مفهوم رابطه، افزایش توانایی و مهارت کودک در تشخیص آنها و گسترش دایره‌‌ی واژگانی برای کودکان ۳ تا ۶ سال است. کارت ها در ابعاد تقریبی ۱۳ در ۱۸ به چاپ رسیده اند و حاوی تصاویر مختلفی است که دو به دو به هم مرتبطند. برای شروع بازی ابتدا کارت ها را با کودک نگاه کرده و سپس دسته ای از کارت ها را که شامل تصاویر مزتیط هستند انتخاب کنید و در مورد رابطه ی بین دو تصویر و چیزهایی که این رایطه ها را به وجود آورده اند، صحبت کنید. به طور مثال در دو کارت قلم مو و آبرنگ می توان از کودک پرسید که این دو کارت چطور به هم مربوطند و یا در مورد شکل دو کارت لیف و صابون. بعد از این مرحله می توانید برای ارزیابی کودکان، با استفاده از کارت ها به روش های مختلفی با آنها بازی کنید. چند نمونه از این بازی ها به زبان ساده به این شکل قابل اجراست مثلا؛ تعداد ۵ جفت رایطه را انتخاب کنید؛ کارت ها را با هم بُر بزنید و به کودک بدهید سپس از او بخواهید جفت های مرتبط را روی هم قرار دهد. مثلا اگر در کارت ها شکل خمیر دندان و مشواک باشد کودک باید تشخیص دهد که این دو باید کنار هم قرار گیرند؛ می توانید در هر مرحله از بازی تعداد کارت ها را افزایش دهید تا کودک کم کم اعتماد به نفس لازم را پیدا کند؛ و یا تعدادی از کارت ها را به کودک بدهید و نام یک رابطه از یک جفت را به او بگویید و بخواهید هر دو کارت مربوط به آن جفتِ رابطه را پیدا کرده و نام هر دو را بگوید. همچنین می توانید از کودک بخواهید برای هر یک از جفت های مرتبط مثالی از اطراف پیرامون خود بیاورد. در شکل دیگر این بازی که با دو یا چند بازیکن انجام می شود، کارت ها را بعد از بُر زدن روی میز طوری کنار هم بچینید که تصاویر مشخص نباشند. سپس هر بازیکن می تواند دو کارت را به انتخاب خود برگرداند. اگر کارت ها یک جفت رابطه را نشان بدهند، بازیکن می تواند آنها را برای خود برداشته و به عنوان جایزه دو کارت دیگر را برگرداند. اگر کارت ها یک جفت رابطه را نشان نداد، بازیکن باید دوباره آنها را سر جایشان بگذارد. در این بازی بازیکنی که بیشترین رابطه را با هم جفت کند برنده است و …

وزن
240 گرم
رده ی سنی
3 سال به بالا
گارانتی
سلامت فیزیکی
تقویت پیشرفت مهارت های
1- مهارت‌های تفکر استدلالی و منطقی کودک را افزایش داد
2- دامنۀ لغات کودک را با استفادۀ مکرر از آن‌ها افزایش داد.
3- مفهوم رابطه را به کودک آموخت.
4- رشد کلامی کودک را افزایش داد.
محتویات بازی
شامل 36 کارت تمام رنگی از جمله :
رنگ ، قلموی رنگ
پرنده ، لانه
بادکنک ، نخ بادکنک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...