بازی جورچین وسایل حمل و نقل برند نردبان

بازی جورچین وسایل حمل و نقل برند نردبان

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 140 گرم
  • رده ی سنی: 3 سال به بالا
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • ابعاد: 17*10*6 سانتی متر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
52,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

معرفی بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردباناسباب بازی هایی که در هنگام بازی کردن، ذهن کودک را به چالش می کشند و او را وادار می کنند که با تجزیه و تحلیل و بررسی، بازی را پیش ببرد و به اتمام برساند، در رشد هوش کودکان بسیار تاثیر گذار و مفید هستند. استفاده از بسته‌ های آموزشی، فلش‌کارت ‌ها، پازل‌ ها، جورچین ها و بازی ‌های فکری و بازی‌ های ساختنی از جمله موارد آموزشی هستند که امروزه به این منظور استفاده می شوند و می توانند کودکان را سرگرم کنند. بازی جورچین وسایل حمل و نقل، از سری جورچین‌ های آموزشی است. این جورچین به‌ گونه ‌ای طراحی شده‌ است که تنها با اتصال ۲ قطعه به یکدیگر شکل‌ ها کامل می‌ شوند. به‌ همین‌ دلیل کودک می‌ تواند آن را به‌ تنهایی کامل کند و یاد بگیرد. با بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردبان کودک می تواند مفاهیم زیادی را از جمله حمل و نقل و وسایل نقلیه عمومی را بهتر و راحت تر درک کند.

محصولات مرتبط

مشخصات بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردبان

هدف از بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردبان، آموزش وسایل مناسب برای حمل و نقل به کودکان بالای 3 سال است. علاوه‌ بر این، این جورچین ‌ها برای تقویت هوش کلامی زبانی به کودکانی که تازه حرف‌ زدن را یاد گرفته ‌اند مناسب هستند. همچنین این بازی به کودک کمک می کند تا زود تر ارتباط میان تصاویر و مفهوم وسایل اطراف را درک کند و دقت و تمرکز او تقویت شود. با این بازی می توانید زبان انگلیسی را هم تا حدودی به کودکان آموزش می دهید.

آموزش و نحوه بازی کردن بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردبان

بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردبان دارای ۱۰ پازل فومی دو رو یعنی در کل ۲۰ قطعه است. که در هر طرف این پازل دو وسیله نقلیه متفاوت نشان داده می‌ شود. کودکان با استفاده از این جورچین ها علاوه بر لذت و سرگرمی، وسایل نقلیه را به خوبی یاد می گیرند. شما با استفاده از این بازی می توانید یک تکه از پازل را که یک تصویر است به کودک نشان دهید و از او بخواهید اسم تصویر و رنگ آن را بگوید و سپس بخواهید از میان پازل ها جفت متضاد با تصویر را پیدا کند و جورچین را کامل کند.

انتشارات فنی ایران، کتاب‌های نردبان

شركت انتشارات فنی ايران درسال ۱۳۶۰ تأسيس شده است. 

در چند سال اخیر بخش کودک و نوجوان شرکت انتشارات فنی ایران، با نام نردبان قدم‌های بزرگی در جهت ترجمه و تألیف کتاب‌های مهارت‌های زندگی، محیط زیست، علم‌آموزی برای کودکان و آموزش‌های پیش از دبستان برداشته و دامنه‌ی فعالیتش از انتشار کتاب به حوزه‌ی دیجیتال هم گسترش یافته است.

همچنین این انتشارات ناشر برگزیده 4 دوره جشنواره رشد، برنده جایزه ملی محیط‌زیست ایران، و ناشر برتر زیست‌محیطی است. کتاب‌های نردبان ناشر بزرگترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، بزرگترین مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی و ناشر کتاب‌های مورد تأیید سازمان بهزیستی برای مهدهای سراسر ایران است.

وزن
140 گرم
رده ی سنی
3 سال به بالا
گارانتی
سلامت فیزیکی
ابعاد
17*10*6 سانتی متر
جنبه‌های آموزشی
شناخت مشاغل
تقویت مهارت حل مسئله
افزایش دقت و تمرکز
درک ارتباط اشکال
هماهنگی چشم و دست
افزایش دامنه واژگان
محتویات و قیمت بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردبان
بازی جورچین وسایل حمل و نقل نردبان دارای ۱۰ کارت پازل ۲ تکه دو رو می باشد که تصاویر متنوع و رنگی دارند یعنی در کل شامل ۲۰ عدد پازل است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...