اتود 2 میلی متر تولیپ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ : سفید مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 11 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • توضیحات: اتود ۲ میلی متر کره ای Tulip مزیت های اتود +مداد اتود ۲ میلی متر Tulip با کیفیت بالا می تواند نوشت... اتود یا مداد مکانیکی که در بین دانش آموزان و دانشج... استفاده از اتود یا همان مداد فشاری مزیت های زیادی... یکی از مشکلات اتودها این است که به دلیل نازک بودن... اما استفاده از اتود ۲ میلی متر Tulip به واسطه ضخام... برای این اتود بایستی مغز اتود ۲ میلی متری را تهیه...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
30,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

وزن
11 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
1 عدد
توضیحات
اتود ۲ میلی متر کره ای Tulip مزیت های اتود +مداد
اتود ۲ میلی متر Tulip با کیفیت بالا می تواند نوشت افزاری کاربردی برای دانش آموزان باشد. چرا که نه تنها مزیت های اتود مانند اقتصادی بودن و امکان استفاده طولانی مدت را به شما ارائه می دهد، بلکه ویژگی های یک مداد نظیر ضخامت نوشتاری بالا و نشکستن نوک در اثر فشار را نیز داراست.
اتود یا مداد مکانیکی که در بین دانش آموزان و دانشجویان به مداد فشاری نیز معروف است به مدادی اطلاق می شود که با فشردن دکمه ی انتهایی آن که به فنری متصل است، مغزی به تدریج از داخل آن بیرون آمده و امکان نوشتن را فراهم می کند. اتود انواع مختلفی دارد. معمولا اتود ۵/۰ و ۷/۰ که ضخامت نوشتاری کمی دارند برای دانشجویان توصیه می شود و اتود ۹/۰ و ۲ میلی متر برای دانش آموزان پیشنهاد می شود.
استفاده از اتود یا همان مداد فشاری مزیت های زیادی را به همراه دارد. این نوع از مداد نیازی با تراشیده شدن ندارد. به نسبت مداد ماندگاری بالایی داشته و می توان مغزی درون آن را تعویض نمود و هر رنگ از مغزی دلخواه را درون آن قرار داد و اقدام به نوشتن کرد. در حقیقت شما یک مداد با رنگ های مختلف را می توانید در اختیار داشته باشید.
یکی از مشکلات اتودها این است که به دلیل نازک بودن نوک آن، در هنگام نوشتن می شکند. البته دانش آموزان سنین پایین بیشتر با این مشکل مواجه هستند.
اما استفاده از اتود ۲ میلی متر Tulip به واسطه ضخامت بالای نوک، این مشکل را می تواند برطرف نماید.
برای این اتود بایستی مغز اتود ۲ میلی متری را تهیه نمود که در فروشگاه تحریر۲۰ موجود است.
ویژگی ها
اتود ۲ میلی متر Tulip ساخت کشور کره می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. بدنه ی آن پلاستیکی می باشد و همین امر باعث سبکی وزن آن شده است. گریپ دار بودن و طراحی ارگونومیک بدنه ی آن سبب می شود تا به راحتی در دست قرار گیرد، هنگام نوشتن های طولانی مدت مانع از عرق کردن دست شود و دست را نیز خسته نکند.
تمامی این ویژگی ها در کنار یکدیگر، اتود ۲ میلی متر Tulip را به انتخابی مناسب برای دانش آموزان و دانشجویانی که ترجیح می دهند نوشتاری با ضخامت بالا داشته باشند، تبدیل کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...