اتود 0.5 بیک مدل Matic

اتود 0.5 بیک مدل Matic

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 10 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • توضیحات: جنس بدنه: پلاستیک سطح مقطع:دایره ضخامت نوک:0.5mm پاک‌کن:دارد سایر ویژگی‌ها:خروجی نوک به صورت کلیکی، دارای گیره... کد بین المللی(شابک یا ...): 3086126604589
  • ابعاد: طول: 16 سانتیمتر عرض: 6 سانتیمتر ارتفاع: 3 سانتیمتر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
20,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مداد نوکی نوعی مداد است که در لوله آن یک مغزی نوک از جنس گرافیت وجود دارد که بعد از تمام  شدن قابلیت تعویض دارد و به تدریج هنگام نیاز بیرون رانده می‌شود مغزی این کالا دراندازه ها و قطرهای گوناگون است، قطرهای استاندارد آن پنج دهم وهفت دهم میلی متر و نوع نرمی و سفتی آن مشخص شده است، این کالا از بدنه پلاستیکی وهمچنین نوک 0.5 میلی متری و درجه سختی HB ضخامت مناسبی برای نوشتن دارد از مزایای این مداد می‌توان به صرفه بودن آن اشاره کرد که تنها با خرید یک بسته نوک می‌توان مجدد از آن استفاده کرد و همچنین پاکنی که درانتهای مداد تعبیه شده عنوان کرد. این نوع مداد با توجه به اینکه نیازی به تراشیدن و تیز کردن ندارد در بین دانش‌آموزان و هنرمندان طراح مورد استقبال زیادی قرار گرفته و در یک رنگ طوسی تولید شده است.

بیک شرکتی است فرانسوی که در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شده‌است. شهرت این برند به خاطر تولید محصولات یکبارمصرف از قبیل فندک، آهنربا، خودکار و ریش‌تراش است. مشهورترین محصول این شرکت خودکار بیک یا بیک کریستال است که اولین محصول تولید این برند است که بیش از شصت سال از شروع عرضه آن می‌گذرد و همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

وزن
10 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
توضیحات
جنس بدنه: پلاستیک
سطح مقطع:دایره
ضخامت نوک:0.5mm
پاک‌کن:دارد
سایر ویژگی‌ها:خروجی نوک به صورت کلیکی، دارای گیره برای حمل در جیب
کد بین المللی(شابک یا ...): 3086126604589
ابعاد
طول: 16 سانتیمتر
عرض: 6 سانتیمتر
ارتفاع: 3 سانتیمتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...