کتاب تست جغرافیا دهم خیلی سبز

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • وزن: 270 گرم
  • توضیحات: آموزش (درسنامه) درسنامه ی کتاب جغرافیا دهم تست خیلی سبز خلاصه است... نکته ی دیگری که در درسنامه کتاب جغرافیا 10 تست خیل... همچنین در انتهای هر درس از کتاب جغرافیای ایران دهم...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
111,000
20%
88,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
گارانتی
سلامت فیزیکی
وزن
270 گرم
توضیحات
آموزش (درسنامه)
درسنامه ی کتاب جغرافیا دهم تست خیلی سبز خلاصه است و در عین خلاصه بودن با استفاده از پیکان، شکل، جدول، نمودار و جملات نغز و خودمانی همزمان ویژگی آموزنده بودن و جذاب بودن را حفظ کرده و خسته کننده نیست. درسنامه ها با زبان ساده توضیح داده شده اند و در میان آن ها مانند صفحه ی 31 کتاب جملاتی بیان شده تا خشکی کتاب درسی را کم کند. همچنین استفاده از شکل های متعدد (به طوری که درسی بدون شکل باقی نمانده است) باعث می شود دانش اموز برای سوالات شکل دار هم آماده شود. همچنین نقشه های زیادی در کتاب جغرافیای ایران دهم تست خیلی سبز است، مثلا در صفحات 61 و 62 و به طور کلی درس ششم و نیز جاهای دیگر. با کیفیت بودن این نقشه ها به دانش آموز کمک می کند، نقشه های بی کیفیت کتاب را هم از این منبع مطالعه کند.
نکته ی دیگری که در درسنامه کتاب جغرافیا 10 تست خیلی سبز وجود جدولهای متعدد است. مثلا در درس مربوط به جمعیت یعنی درس هفتم نمودار های زیادی به چشم می خورند. همچنین برای حل مسائل هم مثال هایی ذکر شده است، نظیر صفحه ی 74 که مسئله ای آورده شده و راه حل آن قرار گرفته، اما بهتر می بود در این بخش ها از مثال های بیشتری استفاده می شد. همچنین از جدول های متعددی نیز بهره برده شده است، مثلا در صفحه ی 82 کتاب شاهد این امر هستیم. با این توضیحات دانش آموزان پایه ی دهم می توانند از کتاب جغرافیای ایران دهم تست خیلی سبز برای جمع بندی مطالب درسی خود استفاده کنند و نیز علاوه بر دانش آموزان دبیران نیز می توانند نکات مبهم کتاب یا نقشه هایی که کیفیت لازم را ندارند را برای تدریس خود استفاده کنند.
همچنین در انتهای هر درس از کتاب جغرافیای ایران دهم تست خیلی سبز، بخشی تحت عنوان «مرور سریع» وجود دارد که به صورت بسیار بسیار خلاصه تر یا به زبان دیگر به صورت تست و نکته ای نکات درس را ذکر کرده است. خلاصه ی کلام آنکه درسنامه به خوبی جنبه های مختلف کتاب و درس جغرافیا 10 رو پوشش می دهد. تنها نکته ای که جای اصلاح بیشتری دارد بخش مسئله هاست که جا داشت مثال های تمرینی بیشتری ذکر شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...