کتاب ابن الوقت

از {{model.count}}
تعداد
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نشر: روزنه
  • نویسنده: یوسف انصاری
  • تعداد صفحه: ۲10 صفحه
  • شابک: 9789643344702
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
آماده ارسال ناموجود
80,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب حاضر، رمانی فارسی است که دارای سه راوی و درواقع مثلث روایتی است،‌ درباره شخصی است که قصد مهاجرت از کشور را دارد، اما درنهایت به زادگاه خود تبریز بازمی‌گردد. مروری بر موضوع سرگشتگی در زندگی انسان امروز و ناکامی‌های انسانی از جنبه هویت در روزمرگی‌ها، از محورهای محتوایی رمان است. این رمان روایتگر سرگشتگی انسان امروز است، انسانی که مفهوم هویت خویش را در زندگی روزمره خود نمی‌یابد و با سفر به گذشته و یادآوری خاطرات ریزودرشت خویش نمی‌تواند از دل این خاطرات مفهومی برای خود بسازد. نویسنده در این اثر سعی دارد به سمت بنیادی‌ترین مفاهیم انسان امروز حرکت کند؛ من، گذشته و مفهوم هویت انسان امروز.

محصولات مرتبط

نمی‌شود در زمان جلو رفت و دید آینده‌ای هست یا نه و اگر هست آینده چه بلایی قرار است سر آدم بیاورد. می‌شود عقب‌تر رفت، برگشت به گذشته و آن قدر توی هزارتوهاش چرخید كه ته همه چیز را درآورد؛ آن هم برای آدمی كه گذشته را انداخته روی دوش و هرجا كه می‌رود آن را هم با خود می‌برد. نمی‌شود ماند توی حال. حالا را می‌گویم، همین دم و بازدمی كه می‌آید و می‌رود. به همین راحتی، یكی متعلق به گذشته و دومی آینده‌ای كه خیلی زود به گذشته بدل شده. سنگینی گذشته و ترس از آینده‌ی نامعلوم، هر دو سال‌هاست معنای زمان حال را دگرگون كرده‌اند.

نشر
روزنه
نویسنده
یوسف انصاری
تعداد صفحه
۲10 صفحه
شابک
9789643344702
قطع
رقعی
نوع جلد
جلد سخت ( گالینگور )
سال انتشار
۱392

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...