کیف دستی قفل دار چرم سمند

کیف کلاسوری

از {{model.count}}
تعداد
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 25*35*2 سانتی متر
  • رنگ: قهوه‌ای
  • جنس: چرم مصنوعی
  • ویژگی‌ها: دارای چراغ قو پشت قفل کیف دارای کاغذ یادداشت با پرفراژ زیر برگه های یادداشت یک جیب بزرگ به ابعاد کیف دارای یک جای خودکار بوده دارای محفظه هایی برای کارت های شناسایی، اعتباری و... دارای ماشین حساب
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
آماده ارسال ناموجود
600,000
25%
450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیف به دلیل کاربردی بودن در بین برگزار کنندگان سمینار، کارمندان، استادان، دانشجویان و … محبوب بوده و برای رفع نیاز آنها مناسب و ایده آل است.
این محصول دارای کاغذ یادداشت  با پرفراژ بوده که در صورتی که مایل به بایگانی کردن آنها باشید به راحتی جدا شده و بتوانید درون محصولات بایگانی چهار حلقه قرار دهید. زیر برگه های یادداشت یک جیب بزرگ به ابعاد کیف و در گوشه آن جای خودکار تعبیه شده است.

در سمت چپ کیف قسمت بالا نیز دارای محفظه هایی برای کارت های شناسایی، اعتباری و … ، جای کارت ویزیت، دو محفظه قرار دادن فلش مموری و یک محفظه دارای ماشین حساب است. در قسمت پشتی این محفظه ها یک جیب به ابعاد بزرگتر برای قرار دادن اسناد و مدارک وجود دارد.

پشت قفل کیف دارای یک چراغ قوه‌ میباشد .

جنس کیف دستی چرم مصنوعی است و با قفل آهنربایی باز و بسته می شود. همچنین این کیف در ابعاد ۲6 × ۳۵ و عطف ۲ سانتی متر و با رنگ قهوه ای تولید و به بازار عرضه شده است.
برگه های این کیف قابل شارژ می باشند.

ابعاد
25*35*2 سانتی متر
رنگ
قهوه‌ای
جنس
چرم مصنوعی
ویژگی‌ها
دارای چراغ قو پشت قفل کیف
دارای کاغذ یادداشت با پرفراژ
زیر برگه های یادداشت یک جیب بزرگ به ابعاد کیف
دارای یک جای خودکار بوده
دارای محفظه هایی برای کارت های شناسایی، اعتباری و … ، جای کارت ویزیت
دارای ماشین حساب
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...