کتاب هندسه یازدهم ریاضی سری میکرو طبقه بندی انتشارات بین المللی گاج

درس‌نامه‌های بی‌نظیر + تست‌های فراوان + پاسخ‌های روان

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات کلی: مؤلف مباحث کتاب پیش رو را با ارائه‌ی بخش درس‌نامه...
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • مشخصات: مشخصات نویسنده آرش عمید شابک ۹۷۸۶۰۰۳۵۹۵۸۳۵ ناشر انتشارات بین المللی گاج موضوع هندسه قطع رحلی نوع جلد شومیز تعداد جلد ۱ تعداد صفحه ۱۴۴ وزن ۳۵۵ گرم سایر توضیحات درس‌نامه‌های بی‌نظیر + تست‌های فراوان...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
39,000
20%
31,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
توضیحات کلی
مؤلف مباحث کتاب پیش رو را با ارائه‌ی بخش درس‌نامه آغاز کرده است. ایشان در این بخش به منظور تفهیم بیشتر از مثال‌ها و پرسش‌های چهارگزینه‌ای گوناگون نیز استفاده نموده است. در گام بعدی تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از آزمون‌ سراسری داخل و خارج از کشور نیز مطرح شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت فهمیدن درستی یا نادرستی پاسخ‌هاست؛ داوطلبان با تکیه بر پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب قادر خواهند بود تسلط بیشتری بر مباحث هندسه کسب نمایند. پاسخ‌های تشریحی این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده که دانش‌آموز با بررسی آن مروری دوباره بر مباحث درسی خود خواهد داشت. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر خواهید بود به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. کتاب هندسه یازدهم سری میکروطبقه‌بندی توسط آرش عمید در 144 صفحه گردآوری شده است. هدف از تألیف این کتاب، شناخت هرچه بیشتر مطالب و نکات درسی و تسلط کامل به روش‌های طرح تست از این مباحث است. این کتاب که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، شامل: آموزش کامل مطالب درسی با بیانی روان و ساده مناسب برای کسب آمادگی در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی بررسی حدود 500 پرسش چهارگزینه‌ای سنجشی مطابق با سبک جدید کنکور سراسری بررسی کامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای در پاسخ‌نامه‌ی واقعا تشریحی مطابق با کتاب درسی 98 میباشد.
گارانتی
سلامت فیزیکی
مشخصات
مشخصات
نویسنده آرش عمید
شابک ۹۷۸۶۰۰۳۵۹۵۸۳۵
ناشر انتشارات بین المللی گاج
موضوع هندسه
قطع رحلی
نوع جلد شومیز
تعداد جلد ۱
تعداد صفحه ۱۴۴
وزن ۳۵۵ گرم
سایر توضیحات درس‌نامه‌های بی‌نظیر + تست‌های فراوان + پاسخ‌های روان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...