کتاب ریاضی دوازدهم تجربی سری IQ برای کنکور 1402

تست‌های دشوار + پاسخ‌های تشریحی + درس‌نامه‌‌های کاربردی

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات کلی: توضیح کلی مجموعه کتاب‌های IQ به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با... این کتاب با همکاری مشترک حسین اسفینی و یوسف داستان... درس‌نامه‌های کاربردی منطبق با خط به خط کتاب درسی ارائه‌ی مثال در بخش درس‌نامه به منظور تفهیم بیشتر ارائه‌ی بانک جامعی از پرسش‌های چهارگزینه‌ای بی‌نظی... ارائه پاسخ‌های کاملا تشریحی (قابل‌ فهم حتی برای دا... ارائه‌ی دو روش حل و بررسی سایر گزینه‌ها برای تست‌ه... ارائه‌ی علت نادرستی سایر گزینه‌ها برای تست‌های مور... ارائه‌ی سطح‌بندی برای تست‌ها (4 سطح) ارائه‌ی جمع‌بندی در انتهای هر فصل (ویژه مطالعه در...
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • مشخصات: اطلاعات محصول نویسنده: یوسف داستان، حسین اسفینی موضوع: ریاضی سال چاپ: 1401 سری : IQ رشته: علوم تجربی قطع: رحلی ( 29×21 )~ نوع جلد: شومیز سلفون براق تعداد صفحات: 432 پایه: دوازدهم وزن: 920 گرم طول: 28 سانتیمتر عرض: 21 سانتیمتر ارتفاع: 2 سانتیمتر کد بین المللی(شابک یا ...): 9786220307198
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
255,000
20%
204,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
توضیحات کلی
توضیح کلی
مجموعه کتاب‌های IQ به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با تست‌های سطح بالا و دشوار، طراحی شده است. به‌این‌ترتیب دانش‌آموز می‌تواند در کنار مطالعه‌ی کتاب مرجع خود به بانکی جامع از پرسش‌های چهارگزینه‌ای فراتر از سطح کتاب دسترسی داشته باشد. این جریان از یک‌سو موجب می‌شود تا دانش‌آموز پس از مطالعه‌ی دقیق مباحث کتاب درسی خود دیدی ریزبینانه‌ نسبت به مضامین آن پیدا کند و از طرفی در روند پاسخ‌گویی به سؤالات، نقاط ضعف خود را شناخته و به درک عمیق‌تری از مباحث درسی برسد. در این راستا انتشارات بین‌المللی گاج توانسته با پاسخ‌گویی اصولی به احتیاجات دانش‌آموزان، بستری مناسب را برای رشد و پیشرفت آن‌ها فراهم کند. دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی گوناگون با استفاده از مجموعه‌ کتاب‌های IQ، از بانک گسترده‌ی سؤالات تستی به همراه پاسخ‌نامه‌های کاملا تشریحی بهره خواهند برد. همچنین مؤلفان درس‌نامه‌های آموزشی و نکات کاربردی را در قالب کادرهای آموزشی در لابه‌لای مطالب بیان کرده‌اند. برای دست‌یابی به بهترین نتیجه توصیه می‌شود پس از مطالعه‌ی کتب درسی به سؤالات پاسخ دهید و در مرحله‌ی بعد با توجه به پاسخ‌نامه به تحلیل جواب‌ها بپردازید. به‌این‌ترتیب می‌توانید نقاط ضعف خود را شناخته و در جهت برطرف کردن آن‌ها تلاش کنید.
این کتاب با همکاری مشترک حسین اسفینی و یوسف داستان در 432 صفحه تالیف شده و آن‌ها توانسته‌اند با گردآوری پرسش‌های چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ‌نامه‌های تشریحی در کنار آموزش نکات، منبع مطالعاتی جامعی را در اختیار دانش‌آموزان دوازدهم تجربی قرار داده است. این کتاب موارد زیر را دربرمی‌گیرد:
درس‌نامه‌های کاربردی منطبق با خط به خط کتاب درسی
ارائه‌ی مثال در بخش درس‌نامه به منظور تفهیم بیشتر
ارائه‌ی بانک جامعی از پرسش‌های چهارگزینه‌ای بی‌نظیر و چالشی (1100 تست)
ارائه پاسخ‌های کاملا تشریحی (قابل‌ فهم حتی برای دانش‌آموزان متوسط)
ارائه‌ی دو روش حل و بررسی سایر گزینه‌ها برای تست‌های مورد نیاز
ارائه‌ی علت نادرستی سایر گزینه‌ها برای تست‌های مورد نیاز
ارائه‌ی سطح‌بندی برای تست‌ها (4 سطح)
ارائه‌ی جمع‌بندی در انتهای هر فصل (ویژه مطالعه در وقت کم)
گارانتی
سلامت فیزیکی
مشخصات
اطلاعات محصول
نویسنده: یوسف داستان، حسین اسفینی
موضوع: ریاضی
سال چاپ: 1401
سری : IQ
رشته: علوم تجربی
قطع: رحلی ( 29×21 )~
نوع جلد: شومیز سلفون براق
تعداد صفحات: 432
پایه: دوازدهم
وزن: 920 گرم
طول: 28 سانتیمتر
عرض: 21 سانتیمتر
ارتفاع: 2 سانتیمتر
کد بین المللی(شابک یا ...): 9786220307198

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...