چراغ مطالعه کد EN-111

از {{model.count}}
انتخاب رنگ : سبز نقره ای
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • وزن: 1590 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • توضیحات: گردنی فلزی الاکلنگی این چراغ روی پایه‌ای پلاستیکی... به‌این‌ترتیب کاربر هم می‌تواند روی یک نقطه‌ی خاص ت... انرژی لازم برای روشن‌شدن لامپش را از برق شهری می‌گ... در این چراغ می‌توانید از انواع گوناگون لامپ مثل رش... روشن‌بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه یا کار روی نقش... چراغ مطالعه مدل EN-111 محصولی است با ظاهر زیبا و ک...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
170,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ مطالعه مدل EN-111  بیشتر افرادی که دستی در طراحی و نقشه‌کشی دارند، برای کار دقیق‌تر نیازمند متمرکز کردن نور روی جاهای مختلف کار خود هستند. چراغ مطالعه‌ی «EN-111» محصولی است که می‌تواند نیاز چنین افرادی را به‌خوبی برطرف کند.طراحی این چراغ مطالعه به شکلی است که نمی‌گذارد چشم ما با کار مداوم آسیب ببیند. بدنه‌ی آن از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده است.

محصولات مرتبط

تعداد موجود در بسته
1 عدد
وزن
1590 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
توضیحات
گردنی فلزی الاکلنگی این چراغ روی پایه‌ای پلاستیکی نصب شده است. این گردنی می‌تواند زاویه و تابش نور لامپ‌های چراغ را تغییر دهید.
به‌این‌ترتیب کاربر هم می‌تواند روی یک نقطه‌ی خاص تمرکز کند و هم با تغییر گاه‌به‌گاه ارتفاع و زاویه‌‌ی گردنی مانع از خسته‌شدن چشم در اثر تابش یکنواخت نور شود.
انرژی لازم برای روشن‌شدن لامپش را از برق شهری می‌گیرد؛ اما لازم نیست در هر بار استفاده، دوشاخه را به پریز برق وصل کنید یا از آن جدا کنید؛ چراکه دکمه‌ی روی سیم این چراغ کار خاموش و روشن‌کردن لامپ را به عهده دارد.
در این چراغ می‌توانید از انواع گوناگون لامپ مثل رشته‌ای، ال‌ای‌دی و کم‌مصرف استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های ممتاز این چراغ مطالعه امکان وصل‌کردن آن به لبه‌ی میز به کمک یک گیره است. این قابلیت حجم فضای اشغال‌شده توسط چراغ را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
روشن‌بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه یا کار روی نقشه و طراحی ، پس از مدتی حواس شما را به وسایل دیگر داخل اتاق پرت خواهد کرد. خاموش‌کردن چراغ اصلی و استفاده از چراغ مطالعه، راه خوبی برای حفظ تمرکز است.
چراغ مطالعه مدل EN-111 محصولی است با ظاهر زیبا و کاربرد آسان که می‌تواند نیازهای روزمره‌ی بسیاری از مهندسان و دانشجویان را برطرف کرده و تمرکز آن‌ها را در حین کار افزایش دهد
ویژگی ها
دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ
جنس حباب: فلز
جنس پایه: پلاستیک
جنس گردنی: آلومینیوم
کم مصرف
با بازده بالای نور
گرما: با تولید حداقل گرما
طول عمر: طول عمر زیاد لامپ
تجهیزات: همراه با گیره جهت اتصال به میز، با قابلیت اتصال در سه جهت مختلف، به منظور اشغال کم‌تر فضا
حداکثر توان لامپ مورد استفاده: 60 وات
قابلیت ها: با قابلیت مونتاژ قطعات گردنی
قطر حباب: 12.5 سانتی‌متر
وزن پایه: 873 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...