ماشین حساب Oasiio مدل fx-991ex

ماشین حساب Oasiio مدل fx-991ex

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 158 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • توضیحات: ابعاد : 165.5 × 77 × 11.1 میلی متر کیس محافظ : بله مشخصات فنی : نوع نمایشگر : FULL DOT رزولوشن نمایشگر : 192 × 62 پیکسل تعداد رنگ نمایشگر 1 تعداد کاراکتر :10.2 قابلیت پاک کردن آخرین ورودی : بله قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی : بله قابلیت انجام محاسبات آماری : بله منبع تغذیه باتری : LR44 و پنل خورشیدی دیگر ویژگی ها 552 تابع نمایش Natural V.P.A.M. همانند کتب درسی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
185,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ماشین حساب‌ FX-991EX ‌تولید شرکت کاسیو (Casio) و یکی از مدل‌های مهندسی یا علمی این شرکت می باشد. ماشین حساب کاسیو FX-991EX از سیستم نمایش مبتنی بر منوهای آیکونی بهره می برد از این رو کار‌کردن با آن و انتخاب عملکردهای مختلفش راحت تر شده است. در این ماشین حساب اطلاعاتی همچون: داده‌های ورودی، اعشار، توان، لگاریتم، جذر و دیگر فرمول‌های محاسباتی مشابه با کتاب‌های درسی نمایش داده می‌شوند به همین جهت درک آن‌ها را آسان تر کرده است. داده ها را می توان در فهرستی مشاهده و ویرایش نمود. بسیاری از لغات انگلیسی موجود در ماشین حساب‌ کاسیو FX-991EX به صورت کامل و خلاصه نشده نشان داده می‌شوند که این امر سبب درک آسان تر آن ها می گردد.

ماشین حساب های سری‌ ClassWiz‌ دارای توابع محاسباتی هستند که از برخی از عملیات های پیشرفته ریاضی هم چون محاسبات توزیع آماری پیشرفته، محاسبات ماتریسی 4 × 4 و محاسبه هم زمان معادلات چهار مجهولی پشتیبانی می‌کنند. اگر در کار خود نیاز به محاسبه انتگرال، دیفرانسیل، معادلات دو مجهولی، نامساوی و توزیع نرمال، توزیع دوجمله‌ای، توزیع پواسون و تناسب دارید مدل FX-991EX، یکی از گزینه‌ های مناسب به نظر می رسد. همچنین این مدل امکان تبدیل واحدها، از قبیل طول، حجم و … را نیز پشتیبانی می کند.

ماشین حساب‌ FX-991EX در سری Classwiz شرکت کاسیو قرار می گیرد. این مدل دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 62×192 پیکسل می باشد. در این ماشین حساب صفحه نمایش و کلیدهایی با ابعاد متناسب تعبیه گردیده که سبب می شود کار با این دستگاه آسان تر و دلپذیرتر باشد. این ماشین‌حساب از باتری و پنل خورشیدی به عنوان دو منبع انرژی بهره می برد.

وزن
158 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
توضیحات
ابعاد : 165.5 × 77 × 11.1 میلی متر
کیس محافظ : بله
مشخصات فنی :
نوع نمایشگر : FULL DOT
رزولوشن نمایشگر : 192 × 62 پیکسل
تعداد رنگ نمایشگر 1
تعداد کاراکتر :10.2
قابلیت پاک کردن آخرین ورودی : بله
قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی : بله
قابلیت انجام محاسبات آماری : بله
منبع تغذیه باتری : LR44 و پنل خورشیدی
دیگر ویژگی ها
552 تابع
نمایش Natural V.P.A.M. همانند کتب درسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...