عود خوشبو کننده آبشاری Satya مدل Feng Shui

عود خوشبو کننده آبشاری Satya مدل Feng Shui

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 35 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد موجود در بسته: 10 عدد
  • توضیحات و خواص عود: خواص عود فنگ شویی Feng Shui چیست؟ رایحه درمانی توسط عود فنگ شویی Feng Shui یکی از بی...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
25,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فنگ شویی در لغت به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیادر ساختمان‌های مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به‌طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد. عناصر نقش بسیار مهمی در فنگ‌شویی ایفا می‌کنند. عناصر ۵ گانه چینی عبارتند از: آب. فلز. خاک. آتش. چوب، این پنج عنصر یا عدد ۵ در چین عدد بخت است.هر کدام از این عنصر هاا رنگ ، جهت ، تصور ، شکل مخصوص به خود را دارند . 1-عنصر آب: رنگ : مشکی ، آبی تیره-جهت: شمال-تصویر: لاکپشت-شکل:خطوط موجی دایره2-عنصر چوب: رنگ : سبز، آبی روشن-جهت:شرق، جنوب شرقی-تصویر: اژدها-شکل: مستطیل-3- عنصرآتش: رنگ: قرمز، ارغوانی-جهت: جنوب-تصویر: ققنوس-شکل:مثلث4- عنصر خاک: رنگ : زرد-جهت: مرکز، شمال شرقی، جنوب غربی -تصویر: امپراتور-شکل: مربع5-عنصرفلز: رنگ: سفید، نقره ای-جهت: غرب، شمال غربی-تصویر: ببر- شکل: دایره، بیضی. کاربرد فنگ شویی در دکوراسیون : از رنگ قرمز برای خوش شانسی استفاده میشود ، رنگ های زرد و بنفش مبارک و سودمندی برای روحیه انسان هستند.رنگ‌های تیره باعث احساس آرامش و نیز ممکن است باعث پایین آوردن خلق شوند در حالی که رنگ‌های روشن باعث افزایش انرژی و شروع انجام کار می‌شوند. نارنجی و قهوه‌ای سمبلی از سلامتی و دانش هستند. ‌عود ، از ابزار های قدرتمند پاکسازی محیط از انرژی های منفی در فنگ شویی است. عودها، گیاهان معطری هستند که عموما به دلیل پاکسازی ، باعث ایجاد احساس آرامش و رفع استرس میشوند که در رایحه‌درمانی (آروماتراپی) نیز میتوان از آنها استفاده کرد.صندل و مشک، لاوندر و رز، لیمو و نعناع، بابونه و زنبق، اسطوخودوس و انواع میوه ها، برخی از مواد تشکیل دهنده عودها هستند که باعث ایجاد خواص متفاوتی در دود عود میشوند. آموزش استفاده از عود در فنگ شویی: 1-سعی کنید بعد از هر مهمانی یا زمانی که آشنایان و بستگان از خانه‎تان رفتند در یا پنجره را باز کنید و عود مورد علاقه تان را روشن کنید تا فضا عوض شده و استرس از خانه دور شود.2-جای شمع و عود سوز و گلدان گل را در خانه خود فراموش نکنید. سکوت خوشایند، علاقه به آن محل و یک گل و شمع می‌تواند مسکن روحی قوی در هنگام بروز مسایل باشد.3-به هنگام مریضی و کسالت از عود با خواص مورد نظر استفاده کنید تا با جذب انرزی چی بتوانید خود را ریکاوری کنید و انرژی مثبت را به جریان درآورید.4-به هنگام دعا کردن و ارتباط با خدا از نظر فنگ شویی استفاده از عود بسیار موثر می باشد در ایجاد حالت عرفانی و بعد روحانی.

وزن
35 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
10 عدد
توضیحات و خواص عود
خواص عود فنگ شویی Feng Shui چیست؟
رایحه درمانی توسط عود فنگ شویی Feng Shui یکی از بی‌خطرترین، کم هزینه ترین، ارزان ترین و اثر بخش ترین متدهای درمانی است یعنی برای انجام آروماتراپی (رایحه درمانی) در خانه به راحتی می‌توان از سوزاندن عود فنگ شویی Feng Shui استفاده کرد. مضاف بر این، عودهای مختلف با روایح متفاوتی که دارند علاوه بر خوشبو کردن محیط کارهایی خاص خود را نیز انجام می‌دهند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...