عود خوشبو کننده آبشاری Satya مدل هفت چاکرا

عود خوشبو کننده آبشاری هفت چاکرا (seven chakras) مدل Satya

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 35 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد موجود در بسته: 10 عدد
  • توضیحات: خواص عود هفت چاکرا seven chakras چیست؟ رایحه درمانی توسط عود هفت چاکرا seven chakras یکی...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
25,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عود هفت چاکرا seven chakras خوش بو و معطر، بصورت شاخه ای (مدادی) و محصول کشور هندوستان (هند).در میان خوشبو کننده ها، انتخاب عود گزینه خوبی برای مطبوع تر کردن فضایتان می باشد. زیرا علاوه بر خاصیت ضد عفونی کنندگی و ایجاد رایحه دلخواه در فضا، حال و هوای سنتی و روحانی ای نیز به محیط می دهد.استشمام رایحه هفت چاکرا seven chakras شاداب کننده  بوده و احساس آرامش و قدرت را افزایش می دهد. عودهای خوش بو و معطر  معمولاً شاداب‌کننده و نشاط آور بوده و به کسب آرامش کمک کرده و احساس قدرت را افزایش می‌دهد.عود خوش بو و معطر هفت چاکرا seven chakras، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد، نظیر:روایح مطبوع موجود در عود, فرد را فعالتر و سر زنده تر ساخته و باعث ارتباط شخص با درون خود می شود (مراقبه) سوزاندن عود خود به تنهایی یکی از درمانهای اثر بخش برای جلوگیری و رفع استرس, ایجاد آرامش و تمدد اعصاب, رفع خستگی و بسیاری از بیماریهای دیگر می باشد.سوزاندن عود باعث دور شدن امواج و انرژیهای منفی موجود در محیط می شود.

محصولات مرتبط

وزن
35 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
10 عدد
توضیحات
خواص عود هفت چاکرا seven chakras چیست؟
رایحه درمانی توسط عود هفت چاکرا seven chakras یکی از بی‌خطرترین، کم هزینه ترین، ارزان ترین و اثر بخش ترین متدهای درمانی است یعنی برای انجام آروماتراپی (رایحه درمانی) در خانه به راحتی می‌توان از سوزاندن عود هفت چاکرا seven chakras استفاده کرد. مضاف بر این، عودهای مختلف با روایح متفاوتی که دارند علاوه بر خوشبو کردن محیط کارهایی خاص خود را نیز انجام می‌دهند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...