صفحه برش شطرنجی A3

از {{model.count}}
تعداد
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۴5 × ۳0 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • ضخامت: 2 میلی متر
  • جنس: PVC ( پلاستیک )
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
آماده ارسال ناموجود
550,000
19%
450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این صفحه از نوع خاصی از مواد تهیه شده است که مانع کند شدن تیغ کاتر شما میشود و اگر خط و خشی به صفحه وارد شود بعد از مدتی صفحه آن شیار ها را خود به خود می پوشاند و سطحی صاف و یکدست را به شما ارئه می دهد . از قرار دادن این صفحه در نور خورشید به مدت طولانی خودداری کنید از تا کردن و خم کردن آن نیز بپرهیزید .

محصولات مرتبط

صفحه برش ابزاری است که برای برش زدن مقوا، فوم، پارچه، نمد، چرم و ... با استفاده از کاتر دوار و کاتر معمولی مورد استفاده قرار می گیرد.

 این صفحه در اثر برش خش نمی افتد و برخلاف شیشه باعث کند شدن تیغه ی کاتر نیز نمی شود.

 ضخامت آن 2 میلی متر و سطح آن به صورت مدرج با مقیاس سانتی متر می باشد.

 سایز این محصول A3 می باشد.


بارها پیش آمده که با یک کاتر میخواهید طرح یا شکلی را برش دهید ولی کارت اجسام زیر خود را بریده یا اگر روی میز یا شیشه باشد چیزی که زیر آن قرار دارد را خط و خش انداخته و نابود میکند.

صفحه برش آلوین ساخت چین میباشد ولی کیفیت بسیار بالایی دارد، دارای 2 صفحه مدرج در 2 طرف است که از یک طرف صفحه به عنوان یک زیردستی شطرنجی شده میتوایند استفاده کنید و از طرف دوم درجه بندی های فنی مهندسی قرار داده شده که همه این شواهد نشان دهنده کاربردی بودن بسیار بیشتر از انتظارات هست… !

قابلیت خود ترمیم شونده به این صورت است که شما هر نوع کاتری را میتوایند روی این زیردستی بکشید و بعد از اتمام کار هیچ کونه اثری از این کارت کشی باقی نمیماد و به این تریتب همیشه صفحه برش شما قابلیت اسفاده را خواهد داشت

در دنیای خطاطی هم میتوان از این زیردستی به عنوان یک حمایت کننده استفاده کرد و یا روی میزتان به عنوان صفحه کار زیردستی باشد. انواع کاترهای غلطکی که برای برش پارچه و چرم میباشند هم میتوان روی این صفحه برش کشید.

ابعاد
۴5 × ۳0 سانتی‌متر
وزن
۱۵۰ گرم
ضخامت
2 میلی متر
جنس
PVC ( پلاستیک )
کشور سازنده
چین
توضیحات
خط کشی روی صفحه برش 28*43 سانتی متر میباشد .
دارای درجه بندی سانتی متر به صورت شطرنجی .
با قابلیت ترمیم شوندگی .
خط کشی های روی صفحه رنگ آبی میباشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...