آبرنگ 12 رنگ آرتلاین کد 820w12

از {{model.count}}
دسته : آبرنگ
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بسته بندی: مقوایی
  • تعداد مجود در بسته: 12 رنگ
  • وزن: 243 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
72,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جنس بسته بندی
مقوایی
تعداد مجود در بسته
12 رنگ
وزن
243 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
توضیحات
کودکان نقاشی را نوعی سرگرمی و بازی می‌دانند، ولی وقتی که این سرگرمی با آب همراه شود لذت آن دو برابر می‌شود، آبرنگ یکی از انواع نقاشی است یا به صورت ساده‌تر رنگ‌هایی هستند که با آب ترکیب و بر روی کاغذ استفاده می‌شوند، این رنگ‌ها به دلیل داشتن جلوه‌های چشمگیر و ظریف به دست می‌آید و همچنین در حمل و نقل نیاز به ابزار بسیار کم دارد باعث شده که امروزه در سراسر دنیا بیش از هر رنگ دیگری مورد توجه قرار گیرد. محصول فوق در 12 رنگ توسط برند آرت لاین تولید شده و به بازار عرضه شده، این رنگ‌ها را می‌توان با اضافه کردن آب رقیق‌تر و روشن‌تر کرد و نقاشی را جذاب‌تر جلوه داد، از دیگر ویژگی‌های این محصول این است که با ترکیب کردن رنگ‌ها در خلاقیت کودکان و پرورش دادن استعداد آنها استفاده کرد، این کالا در یک بسته 12 رنگی که شامل صورتی، نارنجی، قهوه‌ای، نسکافه‌ای، بنفش، آبی روشن، آبی تیره، زرد، قرمز، مشکی، سبز روشن، سبز تیره و به همراه یک قلم‌موتولید شده است.
شرکت شاچی‌هاتا در سال 1952 با هدف تولید لوازم‌التحریر در ژاپن احداث گردید که به علت کیفیت بالای محصولات با نام تجاری آرت‌ لاین به شهرت رسید. از جمله محصولات شاخص این برند، ماژیک‌های آن هستند که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز تولید می‌شوند؛ همچنین شرکت آرت لاین اقداماتی جهت حفاظت از محیط زیست و کاهش ضایعات صنعتی را به سرانجام رسانده و ایجاد آینده‌ای سبز برای این کره خاکی را از جمله اهداف خود قرار داده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...