کتاب فیزیک پایه کنکور تجربی جلد 2 سری میکرو طبقه بندی برای کنکور 1402

جلد پاسخ‌نامه + آموزش (ویژه‌ی رشته‌ی تجربی)

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات کلی: توضیح کلی در آغاز باید به این نکته توجه کنید کتاب پیش رو درب... جلد دوم کتاب "فیزیک پایه کنکور تجربی" سر... بررسی مباحث فیزیک دهم و یازدهم رشته‌ی تجربی به‌صور... استفاده از تصاویر دقیق و مثال‌های آموزشی برای درک... ارائه‌ی پاسخ تشریحی بیش از 2300 پرسش چهارگزینه‌ای... بررسی کامل گزینه‌ها و مهارت‌های حل سؤال استفاده از چند روش پاسخ‌گویی (در صورت نیاز) ارائه‌ی بانک تست پربار در جلد1 (جلد مکمل)
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • مشخصات: اطلاعات محصول نویسنده: سعید احمدی، بهروز نادری‌نژاد، محمد آهنگر رشته: علوم تجربی موضوع: فیزیک سال چاپ: 1401 سری : میکرو طبقه بندی پایه: دهم و یازدهم قطع: رحلی ( 29×21 )~ نوع جلد: شومیز سلفون براق تعداد صفحات: 576 وزن: 1,140 گرم کد بین المللی(شابک یا ...): 9786003598843
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
296,000
20%
236,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
توضیحات کلی
توضیح کلی
در آغاز باید به این نکته توجه کنید کتاب پیش رو دربردارنده‌ی نکات آموزشی، همراه با پاسخ‌های تشریحی کاملا مفهومی، برای همه‌ی سؤالات موجود در جلد نخست کتاب فیزیک پایه کنکور ویژه‌ی رشته‌ی تجربی است. تست‌های جلد نخست این کتاب که طرح‌شده از مطالب دو کتاب درسی فیزیک دهم و یازدهم بوده، با دقت زیادی در مباحث مختلف دسته‌بندی‌ شده‌اند تا شما بتوانید هماهنگ با برنامه‌ی مطالعاتی خود، تست‌های مبحثِ مطالعه شده را نیز پاسخ دهید. به‌منظور تکمیل مباحث در جلد اول، در طرح و جمع‌آوری تست‌های مکمل از پرسش‌های چهارگزینه‌ای مفهومی، محاسباتی و خلاقانه نیز استفاده‌ شده است. در کتاب پیش رو (پاسخ‌نامه‌ی تشریحی) صورت هر سؤال و تمامی گزینه‌های آن (در تست‌های مورد نیاز) به‌طور کامل بررسی‌شده‌ و کادرهای نکات مفهومی و ترکیبی هم بیان‌ شده است. در قسمت‌های مختلفِ پاسخ‌نامه، مهارت‌های حل سؤال نیز ارائه شده که به شما برای تقویت مهارت تست‌زنی کمک شایانی می‌کند. به‌جرات می‌توان مجموعه‌ی دوجلدی این کتاب را کامل‌ترین منبع آموزش نکات تستی و تشریحی دانست.
جلد دوم کتاب "فیزیک پایه کنکور تجربی" سری میکروطبقه‌بندی با همکاری مشترک محمد آهنگر، بهروز نادری‌نژاد و سعید احمدی گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج آن را منتشر کرده است. کتاب پیش رو موارد زیر را دربردارد:
بررسی مباحث فیزیک دهم و یازدهم رشته‌ی تجربی به‌صورت پایه به پایه
استفاده از تصاویر دقیق و مثال‌های آموزشی برای درک بهتر مطالب
ارائه‌ی پاسخ تشریحی بیش از 2300 پرسش چهارگزینه‌ای چالشی مطابق با سبک جدید کنکور سراسری
بررسی کامل گزینه‌ها و مهارت‌های حل سؤال
استفاده از چند روش پاسخ‌گویی (در صورت نیاز)
ارائه‌ی بانک تست پربار در جلد1 (جلد مکمل)
گارانتی
سلامت فیزیکی
مشخصات
اطلاعات محصول
نویسنده: سعید احمدی، بهروز نادری‌نژاد، محمد آهنگر
رشته: علوم تجربی
موضوع: فیزیک
سال چاپ: 1401
سری : میکرو طبقه بندی
پایه: دهم و یازدهم
قطع: رحلی ( 29×21 )~
نوع جلد: شومیز سلفون براق
تعداد صفحات: 576
وزن: 1,140 گرم
کد بین المللی(شابک یا ...): 9786003598843

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...