کتاب تست فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • وزن: 587 گرم
  • مشخصات: نویسنده : رضا سبزمیدانی و احمد مصلایی و نوید شاهی شابک ۹۷۸-۶۰۰-۴۱۲-۱۵۶-۹ ناشر خیلی سبز قطع رحلی نوع جلد شومیز
  • توضیحات: بررسی کتاب تست فیزیک دهم تجربی خیلی سبز مقدمه هدف از تألیف کتاب فیزیک دهم تجربی تست خیلی سبز افز... در این کتاب تمامی مباجث به طور ویژه مورد بررسی قرا... قبل از خرید کتاب فیزیک دهم تجربی تست خیلی سبز حتما... آموزش (درسنامه) در این کتاب تمامی مطالب از صفر تا صد گفته نشده است... تست (تمرین) درسنامه های کتاب فیزیک دهم تچربی تست به بخش های م... نتیجه گیری این کتاب از لحاظ اینکه بتواند شماره برای تسلط کامل...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
205,000
20%
164,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب پرسش های چهارگزینه ای فیزیک دهم از انتشارات خیلی سبز مناسب برای رشته تجربی که شامل درسنامه کامل و تست های متنوع به همراه پاسخنامه تشریحی وکلیدی میباشد

گارانتی
سلامت فیزیکی
وزن
587 گرم
مشخصات
نویسنده : رضا سبزمیدانی و احمد مصلایی و نوید شاهی
شابک ۹۷۸-۶۰۰-۴۱۲-۱۵۶-۹
ناشر خیلی سبز
قطع رحلی
نوع جلد شومیز
توضیحات
بررسی
کتاب تست فیزیک دهم تجربی خیلی سبز
مقدمه
هدف از تألیف کتاب فیزیک دهم تجربی تست خیلی سبز افزایش سطح توانایی دانش آموزان سال دهم تجربی در حل تست های فیزیک 1 می‌باشد. نحوه چیدمان تمامی فصل ها و مبحث های این کتاب دقیقا مشابه کتاب درسی است. در ادامه مطلب کتاب تست فیزیک 10م تجربی خیلی سبز را مورد بررسی قرار میدیم.
در این کتاب تمامی مباجث به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفته شده است.که تمام آن ها همراه با شماره صفحات و سرفصل ها گفته شده است.یک سری از ازمون های جامع همراه با پاسخ نامه نیز در این کتاب موجود هست.
قبل از خرید کتاب فیزیک دهم تجربی تست خیلی سبز حتما مطالب زیر را مطالعه بکنید.
آموزش (درسنامه)
در این کتاب تمامی مطالب از صفر تا صد گفته نشده است بلکه مطالب به صورت مختصر و مفید برای دانش آموز بیان شده است.هدف اصلی این کتاب برای کسانی است که سر کلاس کامل به تدریس معلم گوش داده اند و میخواهند نکات کامل برای تست زنی را یاد بگیرند.در نتیجه این کتاب برای دانش آموزان متوسط و قوی پیشنهاد میشود.
تست (تمرین)
درسنامه های کتاب فیزیک دهم تچربی تست به بخش های مختلف تقسیم شده است که در پایان هر بخش یک سری تمرین ها به صورت تست قرار داده شده است.در انتهای هر فصل یک سری تست های جامع قرار داده شده است.بعد از ان سری تست های Z (مخصوص دانش آموز های قوی و سخت کوش) قرار داده شده است.همه ی بخش های تست ها همراه پاسخ نامه تشریحی میباشد.
نتیجه گیری
این کتاب از لحاظ اینکه بتواند شماره برای تسلط کامل و تست زنی بیشتر کاملا اماده میکند.استفاده از سری تست های Z میتوان آن را به عنوان منبع سوم انتخاب کرد که به دانش آموز های قوی و سخت کوش پیشنهاد میشود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...