پانچ کالو مدل CL-520

از {{model.count}}
دسته : پانچ
انتخاب رنگ : آبی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: فلزی
  • وزن: 380 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
51,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

انچ « کالو » (CALO) مدل CL520 پانچ متوسط با ابعاد 10×10 سانتی متر می باشد. جنس بدنه این محصول از فلز ساخته شده که در برابر ضربه و فشار هنگام پانچ کاغذ مقاومت بالایی دارد. پانچ کالو مدل CL520 ظرفیت پانچ ضخامت حدود 2.5 میلی متر و یا 20 برگ به طور همزمان را داراست. اجزای داخلی این محصول چون فنرها و اجزای بیرونی آن مانند خط کش و درپوش مخزن از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. خط کش تعبیه شده در پانچ کالو 520 با داشتن سایزهای A6 , A5 , A4 به کاربر کمک می کند تا پانچ  هاییک اندازه و مرتب در سایز دلخواه داشته باشد.همچنین با کمک این پانچ می توان اوراقی با پانچ 4 سوراخ را ایجاد کرد.

فاصله بین لبه‌های دو سوراخ روی پانچ 8 سانتی متر می باشد. سایزی استاندارد بوده و مناسب انواع گیره پوشه و زونکن و کلاسور است. همچنین قطر سوراخ ها 5 میلی متر می باشد. پانچ کالو مدل CL520 به دلیل طراحی و کیفیت قابل قبول و ابعاد خاص و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای میز کار در ادارات، شرکت ها، مراکز آموزشی و حتی منازل می‌باشد

جنس بدنه
فلزی
وزن
380 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
1 عدد
ساخت
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...