دفتر پرونوت یک خط 40 برگ پاپکو کد 917417

از {{model.count}}
دسته : 40 برگ
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 130 گرم
  • ابعاد: 17*24
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • کشور مبدا برند: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
14,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دفتر پرونوت یک خط 40 برگ محصولی جدید از سری محصولات پاپکو بوده که مانند بقیه دفترهای پرونوت با تکنولوژی روزی که برای اولین بار در کشور استفاده شده، صحافی شده است. این دفتر دارای جلدی مقوایی با طرح های جالب توجه و متنوعی تولید شده که در حاشیه آن یک نوار با رنگ بندی الوان برای نگهداری هرچه بهتر جلد تعبیه شده است. روی جلد قسمتی برای یادداشت عنوان مورد استفاده دفتر به طور مثال دفتر مشق، دفتر فارسی و ... در نظر گرفته شده است و در بالای عنوان نام منحصر به فرد طرح نوشته شده است.

زمانی که دفتر را باز کنید در اولین صفحه با توضیحاتی مختصر درباره تمامی دفترهای پرونت موجود و در حال تولید رو به رو می شوید. در صفحه دوم می توانید در قسمتی که برای یادداشت در نظر گرفته شده، متنی را بنویسید که می خواهید همیشه در نظر داشته باشید. همچنین زیر آن قسمتی برای برنامه ریزی ماهانه تعبیه شده است.

این دفتر دارای 40 برگ بوده که بالای صفحه می توانید شماره و تاریخ یادداشت برداری خود را مشخص کنید. در هر صفحه 27 خط وجود دارد که فاصله بین آنها 7 میلیمتر بوده و همچنین دارای یک کادر برای نوشتن عنوان یا هر موضوع مورد نظری است. روی خط اول و خط آخر نقطه چین هایی تعیین شده تا در صورت نیاز به صورت مرتب خط کشی کنید، این نقاط به گونه است که اگر تمامی آنها را از بالا به پایین به همدیگر وصل کنید یک صفحه نقطه چین خواهید داشت.

لازم به ذکر است که دفترهای 40 برگ برای استفاده به عنوان دفتر مشق برای فرزندان شما مناسب تر است زیرا هم سبک تر بوده و کوله پشتی آنها سنگین نخواهد شد، هم اینکه در صورتی که فرزند شما از دفتر خود خسته شود، سریعتر می توانید آن را با دفتری دیگری جایگزین کرده و برگه های زیادی را اتلاف نکنید.

دفتر پرونوت در طرح های گرافیکی متنوع و به ابعاد 17 × 24 سانتی متر تولید و عرضه شده است.

وزن
130 گرم
ابعاد
17*24
تعداد موجود در بسته
1 عدد
کشور مبدا برند
ایران
گارانتی
سلامت فیزیکی
نوع کاغذ
سفید و بدون بافت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...